کد خبر: ۴۹۳۴۱
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
سرمربی بارسلونا پس از شکست عجیب مقابل رویال آنتورپ در لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد که تیمش در شرایطی بحرانی و سخت قرار دارد.

 ژاوی پس از شکست بارسلونا مقابل رویال آنتورپ بلژیک گفت: احساس خوبی ندارم. واضح است که باید بهتر شویم زیرا آنها فشار زیادی به ما وارد کردند و ما اصلا خوب و موثر نبودیم. می توانستند بیشتر هم به ما گل بزنند. ما در شرایط خوبی نداریم ولی به تلاش ادامه خواهیم داد و برای بازی شنبه با والنسیا آماده خواهیم شد.

آنتورپ شب گذشته اولین امتیاز خود را با پیروزی 3 بر 2 مقابل بارسلونا گرفت و توانست برای اولین بار برد را تجربه کند. تیم ژاوی در حال حاضر شدیداً تحت فشار قرار گرفته و برخی رسانه‌ها از بی اعتمادی سران باشگاه به او صحبت می‌کنند.

ژاوی گفت: ما از پس مشکلات فراوان باشگاه در این سال‌ها برآمدیم و حالا در جمع 16 تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا هستیم که به نظرم به هدفی که در ابتدای فصل مشخص کرده بودیم، دست یافتیم. در حالا حاضر ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم آن فوتبال خوبی که مدنظرمان هست را دوباره اجرایی کنیم.

دوشنبه شب قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد و تیم بارسلونا با یکی از تیم‌های کپنهاگن، آیندهوون، ناپولی، اینتر، لاتزیو، پاریس و لایپزیگ دیدار خواهد کرد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها