کد خبر: ۴۸۴۱۷
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
کریستیانو رونالدو راهی دوشنبه نشد تا حضور در تهران، تنها سفر خارجی او با النصر باشد.

رونالدو در آخرین بازی خارج از خانه النصر نیز نتوانست حضور پیدا کند. اتفاقی که در دیدار برابر الدحیل نیز برای او رخ داده بود و فوق‌ستاره پرتغالی چندین هزار هواداری که مشتاق حضور او در دوحه بودند را ناامید کرد.

النصر فردا در ششمین دور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف استقلال تاجیکستان می‌رود. کاروان این تیم، ساعاتی پیش با پروازی اختصاصی راهی دوشنبه شد و همانطور که روزنامه الریاضیة نوشته بود، فوق‌ستاره پرتغالی آن‌ها را در این سفر همراهی نکرد.

1962255

رونالدو در دیدار برابر پرسپولیس از ناحیه گردن دچار آسیب‌دیدگی شد و با تلاش کادرپزشکی توانست به دربی ریاض برسد ولی کاسترو ترجیح داد برای این مسابقه نام کریستیانو را از لیست خارج کند تا او در ریاض بماند و کارهای ریکاوری را انجام دهد.

بدین ترتیب در سه بازی خارج از خانه النصر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، رونالدو تنها راهی تهران شد و هواداران فوق‌ستاره پرتغالی در دوحه و دوشنبه که منتظر حضور این ستاره در شهرشان بودند، از عدم دیدار با CR7 ناراحت و ناامید هستند.

لازم به ذکر است که این داستان در مورد نیمار نیز صدق می‌کند و او تنها در بازی با نساجی، راهی تهران شد و پس از پارگی رباط صلیبی، نتوانست تیمش را در بازی‌های خارج از خانه مقابل مومبای سیتی و نوبهار نامانگان همراهی کند.

1962257

این در شرایطی است که هواداران رونالدو و نیمار پس از هم‌گروهی تیم‌هایشان با النصر و  الهلال، امیدوار بودند که اسطوره‌هایشان را از نزدیک ببینند ولی این اتفاق برایشان رخ نداد. ضمن اینکه باید خاطرنشان کرد که از میان ستاره‌های عربستان، کریم بنزما تنها بازیکن بزرگی بود که به ایران سفر نکرد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها