کد خبر: ۴۸۱۴۹
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
وانت غول‌پیکر تسلا یا همان سایبرتراک در نمایشی خیره‌کننده در حالی که یک پورشه را یدک می‌کشد توانست زودتر از یک پورشه ۹۱۱ اسپرت از خط پایان مسابقه بگذرد.

 پس از بالا و پایین‌های فراوان سرانجام تسلا تحویل وانت جدید سایبرتراک را آغاز کرد. در این میان تسلا برای نشان دادن قابلیت‌های وانت جدید خود در یک مسابقه با پورشه ۹۱۱ به میدان آمد و در حالی که یک پورشه را یدک می‌کشید توانست زودتر از خط پایان بگذرد.

مشخص نیست که در این مسابقه چه مسافتی طی شده و شرایط چگونه بوده است و حتی مدل دقیق پورشه ۹۱۱ معلوم نیست اما واضح است که پورشه مورد استفاده از نسل ۹۹۲ بدون ورودی‌های جانبی است و از مدل‌هایی که به سرعت مستقیم بالا معروف هستند مانند ۹۱۱ توربو یا کاررا جی‌تی‌اس استفاده نشده است. از روی ظاهر پورشه می‌توان حدس زد که این خودرو از مدل کاررا تی با قدرت ۳۷۹ اسب بخار باشد.

وانت غول‌پیکر با بار سنگین، پورشه را جا گذاشت!/ عکس

در پایان ویدئو ادعا می‌شود که سایبرتراک مسافت یک چهارم مایل را در کمتر از ۱۱ ثانیه طی کرده و در کمتر از ۲.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده است. این اعداد با ویژگی‌های گرانترین مدل سایبرتراک در سایت تسلا مطابقت دارد

در گرانترین مدل سایبرتراک سه موتور برقی با ۸۵۰ اسب بخار قدرت نیروی پیشران وانت را تامین می‌کند. به هر روی به نظر می‌رسد که سایبرتراک در پرقدرت‌ترین مدل می‌تواند در مسیری کوتاه با باری سنگین از پورشه ۹۱۱ پیشی بگیرد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها