کد خبر: ۴۸۱۴۸
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
سری ردمی K70 شیائومی تنها در ۵ دقیقه آمار فروش انفجاری ثبت کرد. گوشی‌های این خانواده به‌تازگی معرفی شده‌اند.

ردمی اخیرا سری ردمی K70 را در چین معرفی کرد که شامل سه مدل می‌شود: ردمی K70 و ردمی K70E و ردمی K70 پرو. این سری در فروش آغازین امروز خود شاهد موفقیت قابل توجهی بود و در مدت ۵ دقیقه بیش از ۶۰۰ هزار واحد فروخت.

براساس بیانیه‌ی شیائومی، سری K70 نه تنها فروش بیش از ۶۰۰ هزار واحد را در پنج دقیقه‌ی اول ثبت کرد، بلکه با دو برابر کردن حجم فروش نسبت‌به سری ردمی K60 که در دسامبر ۲۰۲۲ (آذر و دی ۱۴۰۱) معرفی شد، رشد استثنایی را نیز نشان داد. وانگ تنگ، مدیر کل بازاریابی ردمی، بیان کرد که این دستاورد بدون شک قوی‌ترین رکورد فروش را در تاریخ سری K ثبت می‌کند.

رکوردشکنی شیائومی با معرفی این گوشی قاتل پرچمدار/ عکس

گوشی شیائومی ردمی K70 به عنوان یک گوشی قاتل پرچمدار از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ قدرت می‌گیرد. قیمت گوشی برای نمونه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت، ۲٫۴۹۹ یوان (۳۵۲ دلار) و برای مدل یک ترابایتی با ۱۶ گیگابایت رم، ۳٫۳۹۹ یوان (۴۶۵ دلار) است.

ردمی K70 پرو از تراشه‌ی جدید و پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد و قیمتش از ۳٫۲۹۹ یوان (۴۶۵ دلار) برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ گیگابایتی آغاز می‌شود و در بهترین کانفیگ که شامل ۲۴ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی می‌شود به ۴٫۳۹۹ یوان (۶۲۰ دلار) می‌رسد.

گوشی‌های سری ردمی K70 با رنگ‌بندی متنوعی به بازار عرضه شده‌اند، از جمله مشکی، نقره‌ای، آبی و ارغوانی.

براساس گزارش‌ها، پوکو X6 پرو 5G نسخه‌ی ری‌برند شده‌ی ردمی K70E برای بازار جهانی خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود ردمی K70 پرو با نام پوکو F6 پرو 5G در بازار جهانی عرضه شود که احتمالا از تراشه‌ی دیمنسیتی ۹۲۰۰ استفاده خواهد کرد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها