کد خبر: ۴۷۵۲۶
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
گوگل در به‌روزرسانی اپلیکیشن مسیجز، امکان استفاده از ایموجی‌هایی که حالت متحرک و انیمیشنی دارند را اضافه کرده است.

گوگل به‌طور مداوم ویژگی‌های جدیدی را به اپلیکیشن Messages در گوشی های اندرویدی اضافه می‌کند و اکنون گزارش شده است ایموجی‌های انیمیشنی به این نرم‌افزار افزوده شده‌ که شبیه به ایموجی‌هایی است که از قبل در تلگرام موجود بودند، اما ایموجی‌های نرم‌افزار گوگل مسیجز، بزرگتر هستند و حالت انیمیشنی بیشتری دارند.

برای استفاده از ایموجی‌های جدید، انگشت خود را روی یک پیام نگه‌دارید و ایموجی مورد نظر خود را انتخاب کنید. ایموجی در بالای پیام با یک انیمیشن کوچک ظاهر می‌شود.

 

واکنش‌ نشان دادن به پیام‌ها به‌وسیله‌ی ایموجی، راهی سرگرم‌کننده‌ و بیان‌کننده‌ی عمق ارتباط است و می‌تواند به افراد کمک کند تا راحت‌تر با یک‌دیگر ارتباط بگیرند.

علاوه بر ایموجی‌های انیمیشنی، چند ویژگی جدید دیگر از جمله لغو نویز (در پیام صوتی) و تغییرات پروفایل و رابط کاربری چت نیز در ماه‌های اخیر به اپلیکیشن Google Messages اضافه شده‌اند.

 

گوگل با ترویج RCS در تلاش است عملکرد نرم‌افزار پیام‌رسان خود را بهبود دهد. این استاندارد ویژگی‌هایی مانند تیک خوانده‌شدن پیام، نشانگر تایپ کردن و گفتگوهای گروهی با بیش از ۱۰ نفر را به‌همراه می‌آورد که نمونه‌ی آن‌ها را پیش‌تر فقط در پیام‌رسان‌هایی مثل تلگرام دیده بودیم.

اپل اخیرا اعلام کرد که سال آینده RCS را به گوشی‌هایش اضافه می‌کند. پشتیبانی اپل از RCS پیشرفت مهمی است. اپلیکیشن Messages به زودی قادر خواهد بود پیام‌های RCS را به گوشی آیفون‌ ارسال کند.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها