کد خبر: ۴۷۵۲۴
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
فرامرز سلطانی از مهاجمان سابق آخرین نسل شاهین بزرگ در فوتبال ایران، تصاویر خاطره سازی از دوران فوتبال خود برای طرفداری فرستاده است.

مجموعه عکس های او پر از لحظات بدیع در فوتبال ایران هستند، عکس هایی از دوران درخشش همایون بهزادی و سایر ستارگان پرسپولیس گرفته و عکس هایی از روزهای دورهمی قدیمی های فوتبال که بسیاری از آنها امروز دیگر در قید حیات نیستند.

2 عکس از تصاویری که فرامرز فرستاده است و امروز از نظرتان می گذرانیم سوژه های خاصی دارند، در این تصاویر او که یک پرسپولیسی است پیراهن استقلال را بر تن کرده است و در تصویر دیگر جعفر مختاری فر از بزرگان و پیشکسوتان درجه اول تاریخ استقلال پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس را بر تن کرده است و با پیشکسوتان پرسپولیس در یک تیم قرار دارد.

این تصویر مربوط به سال 1390 است که پیشکسوتان پرسپولیس در یک بازی دوستانه با تیم منتخب مازندران بازی می کنند، در تیم پرسپولیس بازیکنان زیر حضور دارند، ایستاده از چپ، فرامرز سلطانی،  مرحوم کاظم سیدعلیخانی، بهروز سلطانی، مرتضی فنونی زاده، رحیم یوسفی و زنده یاد علیرضا عزیزی، نشسته از چپ: جواد حسن زاده، محمود سجادی، ضیا عربشاهی، محمود شافعی و جعفر مختاری فر که اتفاقا سوژه این عکس همین نفر آخر یعنی جعفر مختاری فر است، ستاره دهه های 60 و 70 استقلال که متاسفانه امروز شرایط خوبی ندارد و بر جامعه فوتبال، فدراسیون و باشگاه استقلال، رتق و فتق امور او واجب است.

این تصویر مربوط به یکی از تمرینات تیم پیشکسوتان پرسپولیس در ابتدای دهه هفتاد است، در این تمرین برخی از بازیکنان تیم های دیگر هم حضور دارند، مردانی مثل حمید شیرزادگان، همایون بهزادی، جمشید محمدی، مجید سبزی و علیرضا عزیزی که به رحمت خدا رفته اند در این تصویر حضور دارند ضمن این که فرامرز سلطانی با پیراهن استقلال دراین تمرین حضور دارد، ضمنا هادی آهنگران، محمد دستجردی، سید مهدی حیدری، جعفر دانیال زاده، یعقوب فاطمی مقدم و حتی صفر سرپرست عکاس ورزشی هم در این عکس حاضر هستند. فرامرز سلطانی که بعد از پایان دوران فوتبال حرفه ای اش با پیراهن شاهین، به دلیل علاقه و ارادت قلبی به جعفر کاشانی و همایون خان بهزادی همیشه برای تیم پیشکسوتان پرسپولیس بازی می کرد، در این تصویر پیراهن استقلال را پوشیده است.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها