کد خبر: ۴۷۱۹۴
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
پرونده اعتراض باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس به حکم کمیته انضباطی علیه این دو باشگاه و کسر امتیاز از آن‌ها در کمیته استیناف مورد بررسی قرار گرفت.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در چند ماه گذشته طی دو حکم جداگانه، دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس را به دلیل تخلف در عقد قرارداد بازیکنان خود، به ترتیب به کسر چهار و یک امتیاز و پرداخت جرایم ۴۰ و ۱۰ میلیارد تومانی محکوم کرد. این احکام خیلی زود با اعتراض سپاهان و پرسپولیس همراه شد و در همین زمینه نیز امروز (سه‌شنبه) جلسه رسیدگی اولیه به این دو پرونده در کمیته استیناف برگزار شد.

مهدی دادرس درباره جلسه امروز کمیته استیناف توضیح داد: جلسه ابتدایی بود و ما فقط پرونده‌ها را بررسی کردیم و موضوع خاصی نبود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نماینده‌ای از دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در جلسه حضور داشته است یا خیر، گفت: خیر! کسی در جلسه نبود و اگر لازم باشد برای حضور در جلسه از آنها دعوت خواهیم کرد.

عضو کمیته استیناف در پاسخ به این پرسش که «چه زمانی رأی این دو پرونده صادر خواهد شد؟»، تصریح کرد: مجبوریم به‌زودی رأی پرونده‌ها را بدهیم تا حداقل تیم‌ها از بلاتکلیفی خارج شوند.

«آیا احتمال دارد تا پایان هفته جاری رأی مربوط به اعتراض باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس صادر شود؟»، دادرس در پاسخ به این پرسش گفت: نمی‌توانم زمان دقیقی بگویم، اما سعی می‌کنیم زودتر رأی را بدهیم. این موضوع در اختیار رئیس کمیته استیناف است.

وی در واکنش به این پرسش که آیا احتمال دارد جرایم و میزان محکومیت سپاهان و پرسپولیس در این دو پرونده کاهش یابد هم خاطر نشان کرد: ما پرونده را دریافت و آن را بررسی کردیم. نمی‌توانیم توضیحی بدهیم و اگر حرفی در این زمینه باشد محرمانه است و ما نمی‌توانیم چیزی بگوییم.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها