کد خبر: ۴۷۱۷۹
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
به نظر می‌رسد تنها گل نساجی در بازی تدارکاتی مقابل پرسپولیس محصول اشتباه دروازه‌بان جوان سرخ‌ها بوده است.

پرسپولیس عصر روز دوشنبه در یک بازی تدارکاتی مقابل نساجی قرار گرفت و در هوایی بارانی به سختی توانست از شکست فرار کند و تن به تساوی دیگری بدهد.

پرسپولیس در این مسابقه در دقیقه 8 گل خورده و دقیقه 80 موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند اما انتشار ویدئوی گل نساجی نشان می‌دهد تنها گل خورده پرسپولیس بر اساس یک اشتباه فردی از دروازه‌بان جوان پرسپولیس به ثمر رسیده است.

در ویدئوی منتشر شده فرشاد فرجی با پاس به عقب خود رفیعی را صاحب توپ می‌کند و این دروازه‌بان قصد بازی‌سازی روی زمین دارد و زیر توپ نمی‌زند. رفیعی سعی می‌کند با پاس زمینی هافبک تیمش را صاحب توپ کند اما بازیکن نساجی با پرس توپ را می‌گیرد و یعد از توپ پاس ، محمدرضا آزادی در موقعیتی تقریبا تک به تک با رفیعی دروازه سرخ‌ها را باز می‌کند. بعد از این گل، رفیعی دستش را به نشانه آفساید به عادت معمول بیشتر گلرها بالا می‌برد اما واقعیت اینکه او با اشتباهش تیم را عقب انداخته است.

این اشتباه البته در تیم‌هایی که دروازه‌بان دنبال بازی‌سازی از آخرین نقطه زمین است جزء اتفاقات طبیعی است و لاجرم رخ می‌دهد اما می‌تواند برای رفیعی یک درس بزرگ باشد. عجیب اینکه کم‌تر از دو ماه قبل هم پرسپولیس مقابل نساجی در یک بازی تدارکاتی به میدان رفته بود که در آن دیدار نیز اشتباه بیرانوند باعث شد فرشید اسماعیلی از خروج بیرو استفاده کرده و توپ را از بالای سر او وارد دروازه پرسپولیس کند.

با وجود این اشتباه کادر فنی پرسپولیس از رفیعی و کیفیتی که در تمرینات ارائه می‌دهد راضی هستند و او را دروازه‌بان آینده‌داری می‌دانند که می‌تواند مشکلات تیم را حل کند. گفتنی است یحیی گل‌محمدی در شروع فصل وقتی دنبال جذب دروازه‌بان برزیلی رفت در نهایت با در نظر گرفتن توانایی‌های رفیعی از جذب دروازه‌بان برزیلی منصرف شد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها