کد خبر: ۴۶۸۷۲
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
مشاور سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بر این باور است که این تیم بدون دغدغه در میان هشت تیم آسیایی راه‌یافته به جام جهانی ۲۰۲۶ قرار خواهد گرفت.

خداداد عزیزی پیش از سفر اعضای تیم ملی فوتبال ایران به ازبکستان، برای دیدار با تیم ملی این کشور در مرحله انتخابی جام جهانی 2023 گفت: بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم. آنها تیم خیلی خوبی دارند و در تورنمنت کافا به بازیکنان ما فشار آوردند. ازبکستان از خط حمله‌ای خوب بهره می‌برد و بازیکنان این تیم دوندگی بسیار بالایی دارند.

وی با ابراز امیدواری به اینکه شاگردان امیر قلعه‌نویی بتوانند توانایی خودشان را در تاشکند هم نشان بدهند، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم، باید همه را ببریم. کارمان سخت است، اما با دست پُر برمی‌گردیم.

مشاور سرمربی تیم ملی در مورد نگاه خودش نسبت به جام ملت‌های آسیا 2023 و جام جهانی 2026 تصریح کرد: خیلی به جام ملت‌های آسیا خوش‌بین هستم. هشت تیم از قاره آسیا به جام جهانی 2026 صعود می‌کنند و خیلی نامردی است که ما به این مسابقات نرسیم!

عزیزی درباره کنار گذاشته شدن احمد نوراللهی از اردوی تیم ملی ایران گفت: برخی مسائل انضباطی وجود دارد که سرمربی درباره آن تصمیم می‌گیرد.

وی در مورد مصدومیت علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی ایران گفت: جهانبخش یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیم ملی است و امیدوارم هرچه زودتر به شرایط خوب خودش بازگردد. او خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

مشاور سرمربی تیم ملی کشورمان درباره تأثیر چمن ورزشگاه آزادی بر مصدومیت جهانبخش عنوان کرد: بازیکنان سرعتی معمولاً از ناحیه همسترینگ مصدوم می‌شوند و جهانبخش در صحنه‌ای آسیب دید که استارت زد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها