کد خبر: ۴۶۴۰۸
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
علیرضا بیرانوند در بازی مقابل سپاهان گل بدی از رضا اسدی دریافت کرد.

بی شک علیرضا بیرانوند یکی از بهترین دروازه‌بان های حال حاضر فوتبال ایران است و شماره یک تیم ملی برازنده او است. بیرانوند بارها و در حساس ترین دیدارها نشان داده یک گلر ششدانگ است و عملکرد های فوق العاده ای از خودش به نمایش گذاشته است. همین چند هفته قبل در بازی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در تهران در همان دقایق ابتدایی بازی پنالتی مهاجم استقلال را گرفت و عامل اصلی پیروزی تیمش در آن بازی بود. او همچنین در بازی برگشت مقابل استقلال دوشنبه هم چند موقعیت صددرصد گل را مهار کرد تا مانع شکست سرخپوشان شود.

حتی یادمان نرفته بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه چگونه مقابل مراکش و پرتغال درخشان ظاهر شد و پنالتی کریس رونالدو را به زیبایی مهار کرد. او همچنین در جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ هم در بازی مقابل عمان یک پنالتی مهار کرد و نگذاشت تا تیم کارلوس کی روش در همان مراحل ابتدایی حذف شود.

بیرانوند روزهای درخشان زیادی در فوتبال ایران داشته اما مثل سایر دروازه بانان روز بد هم کم نداشت. او روز گذشته و در بازی مقابل سپاهان روی ضربه ایستگاهی رضا اسدی تنها نظاره گر گل شدن توپ بود و هیچ عکس العملی از خود نشان نداد. این اولین بار نبود که بیرانوند گل بد خورد و به اصطلاح چالش مانکن انجام داد.

او ۷ سال پیش و در دربی ۸۴ روی گل دیدنی فرشید اسماعیلی تنها نظاره گر ضربه هافبک جوان استقلال بود. او در آن دربی سه بار دروازه اش باز شد تا پرسپولیس برانکو مقابل استقلال منصوریان شکست بخورد.

بیرانوند در همان فصل و در بازی مقابل سایپا از روی نقطه کرنر دروازه اش باز شد و در حالی که توپ از بین پاهای او در حال عبور بود، هیچ واکنشی نشان نداد و تنها نظاره گر بود.

در تصاویر زیر فریم به فریم گل رضا اسدی به پرسپولیس و چالش مانکن علیرضا بیرانوند را ببینید.

تصاویر| بیرانوند و چالش مانکن

تصاویر| بیرانوند و چالش مانکن

تصاویر| بیرانوند و چالش مانکن

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها