کد خبر: ۴۶۲۰۰
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
آندری لونین از شرایطش در رئال مادرید راضی نیست و طبق ادعای همسرش قصد جدایی در پایان فصل را دارند، مگر اینکه شرایط برای او تغییر کند.

لونین در تابستان 2018 بود که از زوریا اوکراین به رئال مادرید پیوست. پس از پنج سال تعداد بازی‌های رسمی او برای رئال تنها 20 بازی است و او طبعا از این شرایط راضی نیست. لونین البته در چند مقطع نیز قرضی از رئال برای باشگاه‌های دیگر بازی کرده است.

در ابتدای فصل جاری و با مصدومیت تیبو کورتوا رئال به سرعت برای جذب کپا اقدام کرد و این مسئله اصلا به مذاق لونین خوش نیامد. او در دو هفته اول لالیگا گلر اول رئال بود و سپس از بازی با سلتا جای خود را به کپا داد.

لونین با مصدومیت کپا قبل از بازی اخیر برابر براگا در ترکیب ثابت رئال به میدان رفت و یک پنالتی را هم در دقیقه 5 بازی مهار کرد. او امشب برابر والنسیا نیز گلر ثابت رئال است و با توجه به دوری چند هفته‌ای کپا، فعلا گلر اصلی رئال خواهد بود، اما او که قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد، سودای جدایی دارد.

1952430

این را همسر او در اینستاگرام تایید کرد. او در پاسخ به سوالی در مورد برنامه‌های لونین برای آینده گفت: «اگر تیمی پیدا شود که آندری در آن بتواند هر هفته بازی کند، از رئال خواهیم رفت اما اگر اوضاع تغییر کند و به او در رئال بیشتر بازی برسد، خواهیم ماند.»

طبق ادعای آاس، همه چیز نشان می‌دهد که لونین رفتنی است و باشگاه هم تمایلی برای تمدید با او ندارد. در عوض رئال می‌خواهد کپا را از چلسی به صورت دائمی بخرد و او فصل بعد با کورتوا رقابت خواهد کرد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها