کد خبر: ۴۶۰۳۱
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
کنگره مکزیک روز سه‌شنبه از محققانی شنید که مجموعه‌ای از مومیایی‌های سه انگشتی پرو که اخیراً به‌عنوان شواهدی بالقوه از اشکال حیات غیرانسانی ارائه شده بودند، معتبر هستند، در حالی که از تأیید فرازمینی بودن بقایای این بقایا خودداری کردند!

برای اولین بار در 13 سپتامبر خبرنگار مکزیکی و علاقه مند به بشقاب پرنده، جیمی موسان، دو نمونه از بیگانگان را معرفی کرد. موسان گفت این اجساد که گمان می‌رود در نزدیکی خطوط باستانی نازکا در پرو پیدا شده‌اند، به هیچ زندگی روی زمین مربوط نمی‌شوند.

گزارش رویترز از واقعی بودن اجساد فرازمینی‌ها!/ عکس


در جلسه روز سه‌شنبه، موسان بیشتر بر اثبات جعلی نبودن اجساد که این بار در معرض نمایش نبودند متمرکز بود، و این امر باعث شد که یک گروه از پزشکان وارد عمل شوند که همه می‌گفتند اجساد متعلق به موجودات واقعی و زمانی زنده است.

گزارش رویترز از واقعی بودن اجساد فرازمینی‌ها!/ عکس

با این حال، او فضایی برای سوالاتی در مورد منشأ آنها باقی گذاشت. او گفت: «هیچ یک از دانشمندان نمی گویند [نتایج مطالعه] ثابت می کند که آنها موجودات فرازمینی هستند، اما من فراتر از این می روم.»

گزارش رویترز از واقعی بودن اجساد فرازمینی‌ها!/ عکس

راجر زونیگا انسان شناس از دانشگاه ملی سان لوئیس گونزاگا در ایکا پرو گفت که محققان پنج نمونه مشابه را طی چهار سال مطالعه کرده اند. زونیگا در حاشیه این نشست به رویترز گفت: «آنها واقعی هستند.» او با بیان اینکه منشأ این موجودات را نمی‌دانست، افزود: «مطلقاً هیچ دخالت انسانی در شکل‌گیری فیزیکی و بیولوژیکی این موجودات وجود نداشته است».

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها