کد خبر: ۴۵۶۸۹
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
خریداران استقبال بسیار چشمگیری از نسخه‌ی مخصوص شیائومی ۱۴ پرو با بدنه‌ی تیتانیومی نشان داده‌اند و همین موضوع شیائومی را با چالش‌هایی مواجه کرده است.

نسخه‌ی ویژه‌ی تیتانیومی شیائومی ۱۴ پرو، درمقایسه‌با سری استاندارد شیائومی ۱۴ محصولی رده‌بالاتر محسوب می‌شود و قیمت گوشی مذکور ۹۰۷ دلار است.

این مدل جدید توجه تعداد زیادی از مصرف‌کنندگان را به‌ خود جلب کرد که به کمیاب‌شدن آن در بازار و همچنین تورم قیمت در بازارهای ثانویه منجر شده است. مدیرعامل شیائومی، لی جون تقاضای بالا برای گوشی مذکور را تأیید می‌کند و اطیمنان داده که شرکت متبوعش برای افزایش تولید این دستگاه تلاش می‌کند.

لی جون با انتشار پستی در ویبو، به چالش‌های کار با تیتانیوم یعنی هزینه‌ی بالا و پیچیدگی پردازش این ماده اشاره کرده که باعث کاهش سرعت تولید مدل ویژه‌ی شیائومی ۱۴ پرو می‌شود. دشواری ساخت این مدل با استانداردهای بالای تعیین‌شده برای تیتانیوم مورد استفاده در نسخه‌ی ویژه‌ی گوشی مذکور که سطح خلوص ۹۹ درصدی دارد، ترکیب شده است. این توجه دقیق به کیفیت مواد، باعث شده مقاومت بدنه‌ی دستگاه دربرابر اثر انگشت بسیار بالا باشد و آن را در سطح گوشی‌هایی مثل آیفون ۱۵ پرو قرار دهد.

مدیر شیائومی همچنین به نرخ بازده پایین اولیه و عرضه‌ی محدود مدل تیتانیومی شیائومی ۱۴ پرو اشاره کرد اما اطمینان داد تولید دستگاه مذکور درحال افزایش است.

فروش کلی سری گوشی شیائومی و به‌خصوص سری شیائومی ۱۴ بسیار خوب بوده است. درواقع این پرچمداران در چهار ساعت اول فروش، رکورد سری شیائومی ۱۳ را شکستند.

شیائومی درمورد هزینه‌های تعیمرات خارج از دوره‌ی گارانتی سری شیائومی ۱۴ نیز توضیحاتی ارائه داد. این هزینه‌ها با توجه به مدل دستگاه متفاوت هستند و به‌عنوان مثال نمایشگر و قاب نسخه‌ی تیتانیومی به‌دلیل مواد ممتاز مثل قاب تیتانیومی و شیشه‌ی Dragon Crystal، درمقایسه‌با مدل استاندارد بیشتر است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها