کد خبر: ۴۵۶۱۶
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰
سرمربی تیم نوبهار ازبکستان تأکید کرد، تیمش با شناخت کامل نسبت به نساجی مقابل این تیم صف‌آرایی خواهد کرد.

ساموئل بابایان در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نوبهار ازبکستان مقابل نساجی ایران در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: باعث افتخار است که در کشور ایران حضور داریم و باعث خوشحالی است، بازی را در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار خواهیم کرد. درباره بازی فردا باید بگویم ما تیم حریف را کاملاً می‌شناسیم و با آنها بازی کردیم. آنها به قدر کافی بازیکن باتجربه دارند که برای این بازی آماده باشند. ما هم برای بازی فردا آماده هستیم.

وی در ادامه افزود: مسائل فرهنگی بین دو کشور روابط آنها را با هم بیشتر و تقویت می‌کند. برای همین از کشور ایران و تیم حریف شناخت کافی داریم.

سرمربی نوبهار ازبکستان در پاسخ به این پرسش که در یک روز دو مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در وهله اول سختی این کار برای مسئولان ورزشگاه آزادی است و کسانی که اینجا بازی را برگزار می‌کنند، سختی می‌کشند، اما از آنجایی که بازی‌هایی زیادی در ورزشگاه آزادی برگزار شده است، فکر کنم خیلی برای‌شان کار سختی نباشد و به خوبی از پس این کار برخواهند آمد.

بابایان در مورد تدارکات اولین حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: به تیم نساجی مازندران با توجه به اینکه اولین باری است که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند، تبریک می‌گویم؛ ولی واقعاً تدابیر آماده‌سازی خوبی برای این بازی داشتند. بابت همین موضوع از باشگاه نساجی تشکر می‌کنم. علاوه بر این موضوع، باید بگویم که روابط خوبی بین دو کشور حاکم است.

وی در پایان گفت: به عنوان سرمربی بارها مقابل تیم‌های ایرانی قرار گرفته‌ام، تیم‌های ایرانی از لحاظ فنی و بقیه موارد، دارای کلاس کاری خوبی هستند. حتی روابط شخصی خوبی با امیر قلعه‌نویی دارم و با ایشان هم صحبت می‌کنم. خیلی خوب است که در کشور ایران حضور دارم و از ایرانی‌ها شناخت دارم. برگزاری بازی بین نمایندگان ایران و ازبکستان، باعث بهتر شدن رابطه دو کشور می‌شود.

مترجمی که باید سرمربی و بازیکن تیم فوتبال نوبهار را همراهی می‌کرد دیرتر از موعد مقرر خود را به سالن کنفرانس مرکز ملی فوتبال رساند و به همین خاطر نشست خبری آنها با تأخیر آغاز شد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها