کد خبر: ۴۵۶۱۲
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
بی‌اعتمادی به بازیکن و ترس از شکایت پاریس باعث شده تا رئال مادرید فعلا از کیلیان امباپه فاصله بگیرد.

دیروز رئال مادرید با بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که در حال مذاکره با کیلیان امباپه نیست. شایعات در مورد جذب او پس از تأیید اینکه این بازیکن فرانسوی در حال جدایی از PSG است منتشر شد، اما رئال هنوز در مورد آن مطمئن نیست و از واکنش تند قطری ها می‌ترسد، زیرا پی اس جی می‌تواند رئال را به دلیل مذاکره غیرقانونی با امباپه محکوم کند.

زنگ خطر در برنابئو زمانی به صدا درآمد که رسانه‌های مختلف مدعی شدند امباپه به امضای قراردادش با رئال مادرید نزدیک شده است. رئال اما همیشه تاکید کرده است که در حال حاضر هیچ چیز قطعی وجود ندارد و آنها فعلا می‌خواهند از مهاجم PSG فاصله بگیرند. همچنان در باشگاه مادریدی تردیدهایی وجود دارد و در این میان، آنها ترجیح می‌دهند باشگاه فرانسوی را عصبانی نکنند تا جنگی که می‌تواند عواقب بدی داشته باشد، شروع نشود.

رئال به خوبی از واکنش پاریسی ها آگاه است و درس های لازم را گرفته است. بارسا در یک مقطع سعی کرد مارکینیوش و وراتی را از پی اس جی به خدمت بگیرد و در نهایت با انتقال نیمار به پاریس نقره داغ شد. تابستان امسال هم باشگاه فرانسوی از فرصت استفاده کرد و عثمان دمبله را جذب کرد.

اما نکته کلیدی، عدم اعتماد رئال مادرید به امباپه و اطرافیانش است. این فوتبالیست تابستان دو سال پیش توافق شفاهی خود با رئال را زیر پا گذاشت و با دستم‌زدی بالاتر تمدید کرد. به همین دلیل رئال تا زمانی که خود بازیکن قدم پیش نگذارد، با وی مذاکره نخواهد کرد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها