کد خبر: ۴۴۸۴۳
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
شرکت «IAT Automotive Technology» یک شرکت مشاوره است که به خودروسازان در طراحی و توسعه وسایل نقلیه کمک می‌کند؛ اخیرا نیز این شرکت در طراحی پیکاپ گیگا T-Mad چینی نقش داشته‌است.

 این پیکاپ تقریباً 17 سانتی‌متر پهن‌تر و 12 سانتی‌متر بلندتر از پیکاپ سایبرتراک تسلا است. به نظر می‌رسد کسی سعی کرده‌است هامر H1 را برای عصر جدید بازتولید کند. از سپر جلو گرفته تا کابین بدون پنجره و ظاهر آن شباهت زیادی به خودروی هامر h1 دارد. این غول چینی اولین بار در نمایشگاه خودروی گوانگژو نمایش داده شد.

نمونه چینی سایبرتراک نیامده تولید شد!/ عکس

درهای این خودرو بدون ستون است و شامل یک پلکان دو پله‌ای است.

نمونه چینی سایبرتراک نیامده تولید شد!/ عکس

راننده در جلو و وسط خودرو می‌نشیند. فرمان این خودرو از روی تسلا کپی‌برداری شده‌است و البته همه کنترل ها تقریباً از طریق صفحه نمایش‌های غول پیکر قابل دسترسی هستند.

سنسورهای روی سقف و جاهای دیگر برای ایجاد استقلال کامل در نظر گرفته شده‌است. اینها، درست بالای جایی که یک ستون B قرار می‌گیرد، "LIDAR دید متقابل با محاسبات ابری" را فراهم می‌کند. چه توسط انسان و چه با ماشین، دو اندازه بسته باتری در نظر گرفته شده‌است که می‌تواند 373 یا 497 مایل برد داشته باشد.

نمونه چینی سایبرتراک نیامده تولید شد!/ عکس

این مگاماشین 5 سرنشین است؛ هر کدام از صندلی‌ها توسط یک پایه پشتیبانی می‌شوند. صندلی جلو می تواند 180 درجه بچرخد، در حالی که دو صندلی در وسط می توانند 90 درجه به سمت مرکز بچرخند تا یک گودال مکالمه ایجاد کنند.

شیشه عقب با شیب تند بر روی یک جفت میله فلزی ظاهر می‌شود تا کابین را تهویه کند.

نمونه چینی سایبرتراک نیامده تولید شد!/ عکس

با بالارفتن شیشه عقب، صندلی نیمکت عقب می‌تواند به سمت عقب به داخل تخت بچرخد. این یک تجربه رانندگی شبه سوبارو-برات را برای هر کسی که به قد بلندی داشته باشد فراهم می کند.

نمونه چینی سایبرتراک نیامده تولید شد!/ عکس

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها