کد خبر: ۴۴۱۴۳
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
آیا ساعت هوشمند دارید؟ بازی‌های جذابی وجود دارند که می‌توانید روی مچ دست خود بازی کنید و ساعت‌ها سرگرم شوید. با زومیت همراه باشید.

امروزه ساعت‌ های هوشمند پوشیدنی‌های فوق‌العاده‌ای هستند که به شما اجازه می‌دهند اهداف فعالیتی تنظیم کنید، فعالیت‌های خود را زیر نظر بگیرید و خواب‌تان را پایش کنید. خوب، این تمام ماجرا نیست. جدیدترین مدل‌های ساعت‌های هوشمند با گرافیک خیره‌کننده، رابط کاربرپسند و تراشه‌ی قدرتمند همراه شده‌اند تا بتوانید بازی‌ها را مستقیماً و روان روی مچ دست خود اجرا کنید و تجربه لذت‌بخشی از بازی داشته باشید. بازی‌های زیادی برای ساعت‌های هوشمند وجود دارند که می‌توانید در هر جایی و در هر زمانی آن‌ها را اجرا کنید. در این مقاله از زومیت بهترین بازی‌های ساعت‌های هوشمند را معرفی کرده‌ایم.

Snappy Word

بازی Snappy Word - Word Puzzle Game برای ساعت هوشمند

اگر از طرفداران بازی محبوب کلمه‌ای Wordle هستید، زمان زیادی طول نمی‌کشد تا Snappy Word به یکی از بهترین بازی‌های ساعت هوشمند اپل شما تبدیل شود. این بازی ساده است. شبکه‌ای از چهار حرف به شما نمایش داده می‌شود و وظیفه دارید از آن کلمه‌ای معنادار در مدت زمان معین بسازید.

برای ایجاد کلمه باید حروف را بکشید. این بازی اعتیاد‌آور دارای بیش از 400 مرحله‌ی چالش‌برانگیز است و دشواری آن در هر مرحله افزایش می‌یابد.

 

Touch Round

بازی Touch Round برای ساعت هوشمند

Touch Round بازی ماشین سواری است که در آن لزوماً با رقبا مسابقه نمی‌دهید. ممکن است در مسیر مسابقه‌ی انتخابی خود تنها باشید؛ اما هدف شما باید رسیدن به خط پایان در سریع‌ترین زمان باشد. شما باید با ثبت کوتاه‌ترین زمان برای به پایان رساندن کل مسیر، دیگر بازیکنان حاضر در جدول را شکست دهید. در اپل واچ نیز می‌توانید با چرخاندان Digital Crown از انحراف مسیر جلوگیری کنید.

 

Trivia Crack

بازی Trivia Crack برای ساعت هوشمند

اگر عاشق بازی‌های فکری هستید، Trivia Crack دارای صدها هزار سوال است که سلول‌های مغز شما را به‌کار می‌اندازد و شما را به چالش می‌کشد. دسته‌بندی سؤالات به‌طور تصادفی از طریق چرخ چرخان در چرخ شانس تعیین می‌شود و شما می‌توانید با دوستان خود رقابت کنید. فکر می‌کنید باهوش‌ترین این دسته هستید؟ با بازی Trivia Crack در ساعت خود آن را ثابت کنید.

 

Ping Pong

بازی Ping Pong برای اپل واچ

بازی پینگ پنگ نیازی به معرفی ندارد و بی‌شک از بازی‌کردن آن روی مچ دست خود لذت می‌برید. رابط ساده‌ و روانی دارد و از طریق دیجیتال کراون مدیریت می‌شود. شما می‌توانید این بازی اپل واچ را به‌صورت رایگان دانلود کنید.

 

Jellyfish Tap

بازی Jellyfish Tap برای اپل واچ

Jellyfish Tap جزو بازی‌های اعتیادآور محسوب می‌شود. در این بازی اپل واچ، باید از موانعی مانند عروس دریایی دوری و برای کسب امتیازهای بیشتر به جلو حرکت کنید. اگرچه ممکن است آسان به‌نظر برسد؛ اما مراحل این بازی سریعاً سخت می‌شود. Jellyfish Tap در کمترین زمان، بازی مورد علاقه‌ی شما در اپل واچ خواهد شد.

 

Dare the Monkey: Go Bananas

بازی Dare the Monkey برای اپل واچ

اگر عاشق بازی‌های پلتفرمر هستید، Dare the Monkey روی اپل واچ را نمی‌توانید از دست بدهید. همان‌طور که از نامش پیداست، شما در این بازی به عنوان میمون بازی می‌کنید و هدف شما عبور از تله‌ها و دشمنان مختلف برای رسیدن به انتهای مراحل است.

 
 

این یک بازی بسیار سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز، با گرافیک واقعا عالی است و برای صفحه‌نمایش اپل واچ بسیار خوب به‌نظر می‌رسد.

 

Chess

بازی Chess برای اپل واچ و Wear OS

برای طرفداران بازی‌های فکری، خبر خوبی دارم! شما حتی می‌توانید روی ساعت خود شطرنج بازی کنید. این بازی برای دانلود رایگان است، رابط کاربری ساده‌ای دارد و شما را در برابر بازیکنان دیگر قرار خواهد داد.

 

Octopuz

بازی Octopuz برای ساعت

Octopuz بازی مبتنی‌بر حافظه است. این بازی اصول اولیه‌ی ساده‌ای دارد. الگویی روی صفحه ساعت اپل به شما نشان داده می‌شود و باید آن را تکرار کنید؛ اما به یاد داشته باشید تایمری وجود دارد و باید در زمان مشخص شده الگو را به پایان برسانید.

اساساً، این بازی به رشد حافظه و همچنین مهارت در انگشتان شما کمک می‌کند؛ چرا که باید الگوها را با حداکثر سرعت و به کمک حافظه‌ی خود کامل کنید.

 

Infinity Loop: Blueprints

Infinity Loops Blueprint بازی پازل ساده و آرامش‌بخشی است که در آن قطعات را می‌چرخانید تا آن‌ها را به حلقه‌ی بی‌نهایت تبدیل کنید. حالت‌های مختلفی در Infinity Loop وجود دارد و به طور کلی، این بازی سرگرم‌کننده برای گذراندن زمان بسیار مناسب است.

بازی Infinity Loop برای ساعت
 
دانلود Infinity Loop از اپ استور
 
دانلود Infinity Loop از گوگلی پلی

۲۰۴۸

بازی 2048 برای ساعت هوشمند

۲۰۴۸ بازی سرگرم‌کننده، اعتیاد آور و بسیار ساده‌ای است. شما باید خانه‌های مربعی را به اطراف حرکت دهید و آن‌ها را با هم ترکیب کنید تا خانه‌های جدیدی را شکل دهید. شما با عدد دو شروع می‌کنید و باید مضارب ۲ را در کنار هم قرار دهید تا به عدد ۲۰۴۸ برسید و برنده‌ی این بازی شوید.

 
دانلود 2048 از گوگلی پلی

Hex: Anxiety Relief Relax Game

بازی Hex برای ساعت

بازی Hex مانند Infinity Loop است؛ اما پازل‌های بیشتری را شامل می‌شود. برخلاف دیگر بازی‌های پازل، Hex تایمر شمارش معکوس ندارد؛ زیرا توسعه‌دهندگان معتقدند که باعث استرس بازیکنان می‌شود. Hex همچنین شما را هنگام بازی با موسیقی آرام‌بخش همراهی می‌کند که اگر ساعت هوشمند شما دارای بلندگو باشد، می‌توانید از آن لذت ببرید.

 
دانلود Hex از گوگلی پلی

Wear Maze

بازی Wear Maze برای ویر او اس

Wear Maze بازی سرگرم‌کننده‌ای است که در آن باید توپ را از طریق مسیر مارپیچ دیجیتالی با کج‌کردن مچ دست خود هدایت کنید و به سوراخ برسانید. کلیت بازی ساده است؛ اما مراحل به تدریج سخت‌تر می‌شوند که به جذابیت بازی اضافه می‌کند.

 
دانلود Wear Maze از گوگل پلی

Memem

بازی Memem برای اندروید ویر

Memem بازی حافظه‌ای با محیط بسیار ساده است. یک سری مربع یا مثلث رنگی روی صفحه ساعت شما چشمک می‌زند. وظیفه شما این است که ترتیب آن‌ها را به خاطر بسپارید و بر اساس آن ضربه بزنید. بازی در ابتدا بسیار راحت است؛ اما به تدریج مشکل‌تر می‌شود و شما را به چالش می‌کشد.

 
دانلود Memem از گوگل پلی

Cosmo Run

بازی Cosmo Run برای ساعت Wear OS

Cosmo Run بازی آرکید (امتیازی) سرگرم‌کننده‌ و لذت‌بخشی است. شما ستاره‌ی دنباله‌دار سرگردان کوچکی را با یک سری خانه‌های سه‌بعدی در حال تغییر، با زدن ضربه کنترل و هدایت می‌کنید. به‌عبارت دیگر ضربه‌زدن روی صفحه‌نمایش باعث می‌شود ستاره‌ی دنباله‌دار تغییر جهت دهد. 


این بازی روی  گلکسی واچ ۴ سامسونگ  روان اجرا شده است؛ اما بررسی‌ها نشان می‌دهند که در دستگاه‌های قدیمی‌تر شاید عملکرد درستی نداشته باشد. با این‌حال، هنوز هم ارزش امتحان‌کردن را دارد.

 
دانلود Cosmo Run از گوگل پلی

کلام آخر

در این فهرست به بهترین بازی‌های اپل واچ و Wear OS پرداختیم که قطعاً از آن‌ها لذت می‌برید. سعی کردیم تعدادی از بازی‌های رایگان را از ژانرهای مختلف معرفی کنیم. بااین‌حال اگر بازی دیگری را می‌شناسید آن را با ما و دیگر کاربران زومیت به‌اشتراک بگذارید.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها