کد خبر: ۴۳۹۸۰
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
یک رسانه اسرائیلی با ابراز نگرانی از عملیات نفوذ نیروهای مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی گزارش داد: طبق ارزیابی‌ نهادهای امنیتی شهرک‌های اشغالی مجاور غزه همچنان مملو از حضور نظامیان حماس است.

شبکه تلویزیونی ۱۳ عبری با پخش یک گزارش امنیتی فاش کرد که با گذشت ۱۲ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی، همچنان ده‌ها نظامی حماس در جریان عملیات نفوذ در شهرک‌های اشغالی حضور دارند.

النشره گزارش داد، این گزارش امنیتی می‌افزاید: ارزیابی‌های اولیه سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی تل آویو حاکیست: کماکان ده‌ها تن از نظامیان حماس با حضور در شهرک‌های مجاور نوار غزه مشغول عملیات جاسوسی و اطلاعاتی هستند.

طبق برآورد سرویس‌های امنیتی این رژیم، دست‌کم ۲۰ نظامی جنبش حماس کماکان در شهرک‌های مجاور نوار غزه مشغول عملیات پایش اطلاعاتی و شناسایی هستند.

نیروهای مقاومت فلسطین در باریکه غزه شنبه ۱۵ مهر (۷ اکتبر ۲۰۲۳) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی، تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، با اجرای عملیاتی با عنوان «طوفان الاقصی» مواضع و پایگاه‌های رژیم اشغالگر قدس را با ده‌ها موشک هدف قرار دادند.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها