کد خبر: ۴۳۷۱۷
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
ماینکرفت از سال‌ها قبل پروفروش‌ترین بازی تاریخ بود و اکنون با افزایش فروش ۱۰۰ میلیون نسخه، فاصله‌ی خود را با جایگاه دوم بیش‌ازپیش افزایش داده است.

ماینکرفت درحال‌حاضر به‌عنوان پرفروش‌ترین بازی ویدیویی تاریخ شناخته می‌شود. اکنون سازنده‌ی بازی محبوب اعلام کرد فروش آن به عدد خیره‌کننده‌ی ۳۰۰ میلیون نسخه رسیده است.

هلن چیانگ، سرپرست تیم تحقیق استودیو موجانگ می‌گوید: با نزدیک‌ شدن به پانزدهمین سالگرد ماینکرفت، این بازی همچنان جایگاه پرفروش‌ترین بازی تاریخ را حفظ می‌کند. میزان فروش ماینکرفت به بیش‌ از ۳۰۰ میلیون نسخه رسیده است که هنگام توسعه‌ی نسخه‌ی اولیه حتی تصور رسیدن به چنین رکوردی برای ما سخت بود.

 

 

رکورد فروش ۳۰۰ میلیونی ماینکرفت در رویداد Minecraft Live ۲۰۲۳ اعلام شد. این مراسم به خبرها و به‌روزرسانی‌های انجمن بازی می‌پردازد و رویدادی برای برگزاری رأی‌گیری منظم است. درواقع هر گیمر در نظرسنجی مذکور می‌تواند درمورد اینکه کدام شخصیت جدید باید به بازای اضافه شود، رأی دهد.

پرفروش‌ترین بازی تاریخ دوباره رکورد شکست/ عکس

فروش ۳۰۰ میلیونی ماینکرفت واقعاً چشمگیر است و این بازی از زمان حضورش تقریباً فروش هر عنوان دیگری را در حوزه‌ی سرگرمی تحت‌الشعاع قرار داد. اگر بخواهیم به موضوع نگاه کنیم، Thriller پرفروش‌ترین آلبوم تاریخ حدود ۷۰ میلیون نسخه فروخته است. جایگاه پرفروش‌ترین کنسول بازی نیز به پلی‌استیشن ۲ اختصاص دارد که ۱۵۵ میلیون نسخه فروخت. رتبه‌ی دومین بازی پرفروش تاریخ نیز با رکورد ۱۸۵ میلیون نسخه به عنوان محبوب GTA V رسید که همچنان فاصله‌ی بسیار زیادی با ماینکرفت دارد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها