کد خبر: ۴۳۶۵
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج که در خصوص دریافت این دسته از تسهیلات اعتراض دارند می‌توانند نسبت به ثبت شکایات از طریق «سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات» این بانک اقدام کنند.
به گزارش جدید پرس:

براساس اطلاعیه این بانک متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات بانک مرکزی به آدرس https://crm.cbi.ir و با انتخاب گزینه «ثبت درخواست» و تکمیل موارد درخواستی شامل استان، شهرستان، موضوع،‌ کد ملی، تاریخ تولد، نوع مشتری، شماره تماس، آدرس پستی و غیره نسبت به درج شکایت خود اقدام کنند.

معترضان دریافت وام فرزندآوری و ازدواج می‌توانند شکایت کنند  

ضروری است به‌منظور رسیدگی سریعتر به شکایات، در فیلد موضوع، گزینه «شکایت»، در فیلد نوع درخواست گزینه «مربوط به سایر بانک‌ها» و در فیلد نام و کد بانک، بانک مورد شکایت را انتخاب کنند.

 همچنین لازم است افراد با انتخاب تسهیلات بانکی به عنوان «موضوع اصلی» و تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری به عنوان موضوع «فرعی» نسبت به درج شکایت خود اقدام کنند.

همچنین بخوانید:

 

پیش از این نیز امکان طرح شکایت در خصوص «تسهیلات قرض الحسنه ازدواج» در همین سامانه فراهم شده است و افراد با انتخاب تسهیلات بانکی به عنوان «موضوع اصلی» و تسهیلات قرض الحسنه ازدواج  به عنوان موضوع «فرعی» می‌توانند شکایت خود را در این زمینه ثبت کنند.

 
  •  

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها