کد خبر: ۴۳۶۳۶
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: هواپیما سوار شدن برای مردم ما نباید کالای لوکس باشد، ۴۰ سال است که مردم پای این انقلاب هستند اما ما هم وقتی می‌خواهیم به آنها خدماتی ارائه دهیم یادمان می‌افتد که ممکن است ارز خارج شود.

در جلسه علنی نوبت دوم مجلس شورای اسلامی در بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون در خصوص اعطای مجوز به شرکت‌های خارجی گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌گوید هواپیما سوار شدن لوکس است. تصور ایشان این است که فقط سرمایه داران و افراد ثروتمند سوار هواپیما می‌شوند.

وی افزود: هواپیما سوار شدن برای مردم ما نباید کالای لوکس باشد، ۴۰ سال است که مردم پای این انقلاب هستند اما ما هم وقتی می‌خواهیم به آنها خدماتی ارائه دهیم یادمان می‌افتد که ممکن است ارز خارج شود. اکنون ۱۸۰ هواپیمای فعال در کشور وجود دارد در حالی که حداقل ۵۵۰ هواپیمای فعال نیاز است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: از طرف دیگر می‌گویند باید به آنها دلار داده شود در حالی که اطلاع ندارند براساس قانون پرداخت این شرکت‌ها براساس پول ملی هر کشور صورت می‌گیرد. به هیچ عنوان بحث سلطه بیگانه نیز مطرح نیست بنده از این صحبت‌ها تعجب می‌کنم.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها