کد خبر: ۴۲۷۶۳
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
یکی از صفحات نزدیک به بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی تصویری از کودکی با پیراهن این تیم منتشر کرده و مدعی شده که او جود بلینگام است.

بلینگام تابستان امسال و پس از رقابت جدی و نزدیک رئال مادرید و منچسترسیتی تصمیم گرفت دورتموند را ترک کند و راهی سانتیاگو برنابئو شود.

او از ابتدای حضورش در این تیم نمایشی درخشان را ارائه کرد و خیلی زود به ستاره اول تیمش خصوصا پس از جدایی کریم بنزما و در غیاب وینیسیوس جونیور به دلیل مصدومیت تبدیل شد تا جایگاهی ویژه در بین هواداران این تیم به دست آورد.

این ستاره انگلیسی پیش از این بارها از علاقه‌اش به رئال مادرید و خصوصا زین الدین زیدان صحبت کرده بود و حالا هم پیراهن شماره پنج این تیم را به تن دارد تا بسیاری او را با این اسطوره فوتبال فرانسه مقایسه کنند.

1936404

اما حالا یکی از صفحات نزدیک به بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی تصویری از کودکی را منتشر کرده که پیراهن بارسلونا با نام لیونل مسی را بر تن دارد و مدعی شده که او جود بلینگام است که چند سال قبل طرفدار این تیم بوده است.

این تصویر واکنش‌های متفاوتی را از سوی هواداران رئال مادرید به همراه داشته است اما اکثر آنها معتقد هستند که مهم نیست علاقه این بازیکن در کودکی چه بوده و مهم برای آنها این است که او در حال حاضر این تیم را انتخاب کرده و در زمین نشان داده که علاقه زیادی به پیراهنی که بر تن کرده است دارد.

این بازیکن در همین بازه زمانی کوتاهی که راهی رئال شده توانسته قلب هواداران این تیم را به تسخیر خودش درآورد و به نظر می‌رسد که به آنها ثابت کرده که عشقش به این تیم قابل انکار نیست.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها