کد خبر: ۴۲۱۲۹
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مدیران رئال مادرید معتقد هستند که تصمیم کریم بنزما، مهاجم فرانسوی، برای ترک این باشگاه برنامه‌های آنها را نابود کرده است.

بسیاری انتظار داشتند که بنزما در پایان فصل گذشته قرارداد جدیدی را با باشگاه رئال مادرید امضا کند و یک سال دیگر هم با پیراهن رئال مادرید به میدان برود.

اما ارائه پیشنهاد هنگفت و باورنکردنی با دستمزد سالانه 200 میلیون یورویی از سوی باشگاه الاتحاد عربستان تمامی این معادلات را بر هم ریخت و باعث شد که او تصمیمی کاملا متفاوت با آنچه پیش‌بینی می‌شد بگیرد.

جدایی این مهاجم فرانسوی برای مدیران رئال غیرمنتظره بود و آنها که به هیچ وجه انتظار چنین اتفاقی را نداشتند، در مواجهه با آن شوکه شدند و نتوانستند برنامه جایگزینی برای آنچه در نظر داشتند پیدا کنند.

روزنامه مارکا با تایید این خبر، مدعی شده که یکی از دلایلی که رئال مادرید نتوانست مهاجم نوک مدنظرش را که بتواند نمایش درخشانی در پست شماره 9 داشته باشد به خدمت بگیرد همین اتفاق بوده است.

آنها انتظار تمدید قرارداد بنزما را داشتند و به همین دلیل بخش عمده‌ای از بودجه نقل و انتقالاتی تابستان گذشته را صرف جذب جود بلینگام کردند، اما جدایی بنزما تمام نقشه‌های آنها را نابود کرد و ضربه بزرگی به این تیم زد.

رئال مادرید قصد دارد این نقطه ضعف را در پنجره نقل و انتقالات تابستان سال آینده جبران کند، اما همچنان از تصمیمی که بنزما در پایان فصل گذشته گرفت بسیار ناراحت و عصبانی است.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها