کد خبر: ۴۲۰۴۵
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
ستاره پرتغالی دوباره در کاروان تیمش برای انجام دیدار مقابل الطائی حضور دارد.

کریستیانو رونالدو پس از فیفا دی و حضور 90 دقیقه‌ای در ترکیب تیم ملی پرتغال مقابل اسلوواکی، در سه مسابقه پیاپی النصر عربستان در فاصله 9 روز به میدان رفت که سه گل هم در این مدت به ثمر رساند و دیروز هم دوباره همراه با کاروان تیمش به یک شهر جدید سفر کرد تا دوباره در لیگ روشن بازی کند.

فوق ستاره پرتغالی النصر بعد از حضور کامل در سه مسابقه پیاپی مقابل الرائد، پرسپولیس و الاهلی در لیگ روشن و لیگ قهرمانان آسیا، در دیدار اخیر کم‌اهمیت تیمش برابر احد در جام پادشاهی عربستان غایب بود ولی حالا دوباره آماده بازگشت به ترکیب تیمش است تا امشب در جدال با الطائی به میدان برود.

عکس| لبخند رونالدو به شرایط دیوانه‌کننده النصر!

رونالدو دو مسابقه مقابل الرائد و پرسپولیس را خارج از شهر ریاض و عربستان انجام داد و شرایط سختی پس از فیفا دی سپری کرده بود و بعد هم در جدال حساس برابر الاهلی به میدان رفت و دو گل تماشایی به ثمر رساند، اما در جام پادشاهی استراحت کرد و حالا دوباره به فهرست تیمش بازگشت.

1929368

کاروان النصر برای دیدار مقابل الطائی در مسابقه هفته هشتم لیگ روشن عربستان، روز گذشته از ریاض به سمت شهر حائل پرواز کرد تا از ساعت 18:30 امشب (جمعه) در ورزشگاه امیر عبدالعزیز بن مسعود مقابل تیم رده دوازدهم جدول قرار بگیرد و امیدوار است با کسب ششمین پیروزی پیاپی در این رقابت ها 18 امتیازی شود و به الاتحاد صدرنشین نزدیک شود.

رونالدو در حالی سومین سفرش همراه با کاروان النصر را در فاصله 14 روز برای برگزاری یک مسابقه خارج از خانه دیگر انجام داده که امیدوار است آمار 9 گل زده و 4 پاس گل او مقابل تیم الطائی ادامه‌دار باشد و بتواند در صدر جدول گلزنان و پاسورهای لیگ روشن عربستان بایستد.

فوق ستاره پرتغالی النصر پس از دیدار امشب مقابل الطائی باید دوباره همراه با کاروان تیمش به ریاض برگردد تا آماده دیدار دوشنبه برابر استقلال تاجیکستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا شود.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها