کد خبر: ۴۱۲۹۲
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
یک باغبان در انگلیس یک پیاز ۹ کیلویی را به منظور نمایش عمومی به یک نمایشگاه گل و گیاه در شمال یورکشایر برد. برگزارکنندگان این رویداد معتقدند که این پیاز غول‌پیکر بزرگترین پیاز دنیاست و باید در گینس به ثبت برسد.

باغبانی در انگلیس با پیاز غول‌پیکر خود که وزنی حدود ۹ کیلوگرم دارد، حاضران در نمایشگاه گل و گیاه پاییزی هاروگیت را شگفت‌زده کرده است. هرچند رکورد پرورش بزرگترین پیاز با وزن ۸ کیلوگرم، پیش‌تر توسط فردی به نام تونی گلاور در سال ۲۰۱۴ در این نمایشگاه به ثبت رسیده بود، اما به گفته مسئولان، پیاز ۹ کیلوگرمی آقای گرت گریفین، بزرگتر و سنگین‌وزن‌تر از از رکورد قبلی است.

بزرگ‌ترین پیاز جهان؛ پیاز ۹ کیلویی دیده بودید؟/ عکس

این پیاز در غرفه خوراکی نمایشگاه، در کنار سبزیجات غول‌پیکر دیگر که شامل کلم، خیار و هویج است به نمایش گذاشته شده و به یک جاذبه محبوب در نمایشگاه تبدیل شده که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند.

بزرگ‌ترین پیاز جهان؛ پیاز ۹ کیلویی دیده بودید؟/ عکس

برگزارکنندگان این نمایشگاه گفتند که ثبت این پیاز به عنوان بزرگترین پیاز جهان توسط رکوردهای جهانی گینس، در حال بررسی است.

این نمایشگاه فرصتی برای باغبانان و علاقه‌مندان به گل و گیاه است که گرد هم آیند و تجربیات و دستاوردهای خود را برای یکدیگر و عموم مردم ارائه کنند.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها