کد خبر: ۴۰۹۵
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
پیش بینی وضعیت بازار رمزارزها؛
قیمت بیت‌کوین در برابر یک مقاومت بحرانی رد می‌شود. با این حال، اگر بتواند بر این مقاومت با قدرت غلبه کند، قیمت بیت‌کوین همچنان می‌تواند بالاتر برود. بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که شاهد یک پرش ۱۰ درصدی تا مقاومت بعدی باشید که در مجموع ۲۵ درصد رالی سودآور را هدف قرار می‌دهد.
به گزارش جدید پرس:

 قیمت بیت‌کوین (BTC) در برابر یک مقاومت قابل توجه کوتاه مدت رد شده است، اما اگر بتواند به بالای ۲۵ درصد رشد برسد، ممکن است روند صعودی جدید شروع شود. اگر گاوها بتوانند از مقاومتی به مقاومت دیگر حرکت کنند، ۱۰ درصد قابل قبول است.

 

نقطه پایانی برای دوره بعدی احتمالاً میانگین متحرک ۵۵ روزه (SMA) خواهد بود، با گاوهای نر به طور بالقوه ۲۵ درصد از سودهای جامد را در این فرآیند رزرو می‌کنند.

قیمت بیت‌کوین می‌تواند تا ۲۵ درصد افزایش یابد؟

گاوها با رد قاطعانه قیمت BTC از سطح ۲۱,۹۶۹ دلار به پایین‌ترین سطح ۱۳ ژوئن و یک سطح کلیدی کوتاه مدت در نمودار، اندکی مضطرب شده‌اند.

 

اگر چه قیمت از آن زمان به بعد مقداری به بالا بازگشته است. اما شاخص قدرت نسبی نشانه‌های صعودی را نشان می‌دهد که در بالای منطقه فروش بیش از حد فروش قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد که در حال شیب بالاتر است.

 
 

با افزایش فشار صعودی بیشتر، با حمایت بادهای دنباله دار از بازارهای جهانی که وارد نوعی وصله نرم شده‌اند، بیت‌کوین می‌تواند به بالای ۲۷.۰۰۰ دلار بازگردد.

قیمت بیت‌کوین ابتدا می‌خواهد از محدوده ۲۱۹۶۹ دلار فوق‌الذکر عبور کند قبل از اینکه بتواند به سطح بعدی در ۲۳۸۷۸ دلار برسد.

پس از عبور از هر دو محدوده فوق، گاوهای بیت‌کوین دارای یک منطقه بدون هیچ مقاومتی برای افزایش تا حدود ۲۷.۶۶۰ دلار هستند، جایی که می‌توان SMA ۵۵ روزه را پیدا کرد.

نمودار

نمودار روزانه BTC/USD

البته لازم به ذکر است که خطر نزولی همچنان ناشی از ریسک کلی ناشی از تورم و انقباض پولی باقی است.

همانطور که فدرال رزرو اشاره کرده است، مایل است اقتصاد ایالات متحده را به سمت یک رکود کنترل شده سوق دهد، به این معنی که بسیاری از خانوارها با کاهش درآمد و افزایش هزینه‌ها، با روزهای سختی روبرو خواهند شد.

تقریباً بدون درآمد قابل تصرف، جریان پول به سمت ارزهای رمزپایه خشک می‌شود و در این سناریو قیمت بیت‌کوین می‌تواند به ۱۶۰۲۰ دلار کاهش یابد.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود.

از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها