کد خبر: ۴۰۸۶۰
۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
سمیر هندانوویچ، دروازه بان 39 ساله سابق اینتر تصمیم خود برای بازنشستگی را اعلام کرد.

سمیر هندانوویچ که در پایان فصل 23-2022 با اتمام قراردادش پس از یازده سال از اینتر جدا شد، تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت. این دروازه بان 39 ساله تصمیم خود را در مصاحبه با گاتزتا تایید کرد و گفت:

من آدم شبکه های اجتماعی نیستم، تصمیمم را به سرعت به افراد نزدیک به خود اعلام کردم. زمانش رسیده که خانواده ام را پس از سال های طولانی در اولویت قرار دهم. با تصمیمی که گرفته ام خوشحال و آرامم و الان زمان مناسب برای توقف و خداحافظی است. در این تابستان چندین فرصت داشتم که به خوبی ارزیابی کردم، شرایط می توانست تغییر زندگی در شهر یا کشوری دیگر باشد اما وقتی آن ها عملی نشدند، تصمیم به خداحافظی گرفتم. این گونه به زندگی در میلان ادامه می دهم؛ اینجا خانه من است. حال نیمه دوم زندگی ام شروع شده و روی آینده کار می کنم. در حال حاضر می توانم بگویم هم من و هم اینتر خواهان ادامه همکاری با هم به شکلی دیگر هستیم و باید شرایطی ایجاد شود تا این اتفاق رخ دهد.

بر اساس گزارش ها، هندانوویچ قرار است به عنوان عضوی از کادرفنی سیمونه اینزاگی به اینتر باز گردد و با تجربه بالایی که دارد، در کنار نظارت بر عملکرد دروازه بان های این تیم، استعدادهای جوان این پست در سایر باشگاه ها را شناسایی کند. هندانوویچ در مجموع 455 بازی برای نراتزوری در تمام رقابت ها انجام داد و به همراه این تیم 1 قهرمانی در سری آ و دو قهرمانی کوپا ایتالیا را کسب کرد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها