کد خبر: ۴۰۶۱۴
۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
ایلان ماسک، مؤسس شرکت تسلا، قویاً معتقد است که کاهش جمعیت خطری به مراتب بزرگ تر از گرمایش جهانی برای کره زمین است و از قرار معلوم تمام تلاش خود را برای حل این بحران به کار بسته است.

ماسک ۵۲ ساله که زاده ی آفریقای جنوبی است، در حال حاضر پدر ۱۱ فرزند از ۳ زن مختلف است. ۶ تا از فرزندان او از همسر اولش جاستین ویلسون هستند که در سال ۲۰۰۸ از او جدا شد و ۳ تای آن ها نیز ثمره ی رابطه ی ناپیوسته اش با گرایمز، خواننده ی مشهور کانادایی. او یک دوقلو نیز از یکی از کارکنان خود به نام شیون زیلس دارد.

یک کتاب زندگینامه ای جدید درباره ی ایلان ماسک به تازگی فاش کرد که ماسک و گرایمز به طور پنهانی صاحب یک پسر جدید شده اند که یازدهمین فرزند مؤسس تسلا محسوب می شود، پسری که نامش را تائو تکنو مکانیکوس (Tau Techno Mechanicus) گذاشته اند اما تائو صدایش می زنند. سن او هنوز اعلام نشده است.

این موضوع در حالی فاش شده است که چندی قبل گرایمز در توییتی که بعداً آن را حذف کرد، از ماسک خواسته بود «بگذارد پسرش را ببیند». اما روشن نیست منظور او پسر اول شان که ایکس نام دارد بوده، یا پسر دوم آن ها تائو.

ماسک در سال ۲۰۲۲ در توییتی نوشت: «کاهش جمعیت ناشی از کاهش نرخ تولد خطری به مراتب بزرگ تر از گرمایش جهانی برای تمدن انسانی است.» او همچنین دیگران را تشویق کرده در زمینه ی فرزند آوری دنباله روی او باشند

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها