کد خبر: ۴۰۵۱۲
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
یونیماگ در ابتدا توسط بوهرینگر از سال ۱۹۴۸ تا ۱۹۵۱ تولید شد. زمانی که این خودروساز لوکس تولید آن را برعهده گرفت، یونیماگ پس از گذشت ۷۵ سال هنوز با قوت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

این یک کامیون بسیار قابل شخصی سازی است که می‌تواند با طیف گسترده‌ای از اهداف سازگار شود. در جدیدترین پروژه مرسدس، تغییرات مربوط به کمک‌های اضطراری و امدادرسانی در این خودرو اعمال شده است.

این هیولای مرسدس بنز خراب شدنی نیست/ عکس

مرسدس کمتر از شش Unimog را به براندنبورگ در آلمان خواهد آورد، جایی که نمایشگاه تجاری FIREmobil قرار است این هفته برگزار شود. این وسیله نقلیه که به عنوان "تقریباً تخریب ناپذیر" شناخته می‌شود، به یک کامیون آتش نشانی در سبک بدنه تک کابین تبدیل شده است.

این هیولای مرسدس بنز خراب شدنی نیست/ عکس

همچنین نسخه آمبولانس آن نیز وجود دارد در حالی که مدل کوچکتر و سبکتر U ۵۳۰، به عنوان یک خودرو ارائه خواهد شد. نمونه‌های مختلفی از این خودرو قرار است به آتش نشانی و پلیس آلمان اهدا شود.

 

این هیولای مرسدس بنز خراب شدنی نیست/ عکس

شایان ذکر است که کامیون‌های ویژه مرسدس بنز در بیش از ۱۰ نسخه فهرست شده‌اند. اگرچه موتورهای دیزلی در حال مرگ هستند، این مدل‌های یونیموگ همگی به پیشرانه‌های دیزلی ۵.۱ لیتری OM ۹۳۴ یا ۷.۷ لیتری OM ۹۳۶ با حداکثر قدرت ۳۵۴ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸۰ نیوتن متری مجهز هستند.

برخلاف مرسدس بنز G کلاس که توسط Magna Steyr در گراتس اتریش تولید می‌شود، Unimog بیشتر در آلمان مونتاژ می‌شود.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها