کد خبر: ۳۴۰۰۳
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
امام جمعه قزوین معتقد است همه آن کسانی که می‌خواهند مدیر جابه‌جا کنند، سر جایشان بنشینند تا دولت خدمتگزار بهتر بتواند به وظایف خودش بپردازد.
به گزارش جدید پرس:

امام جمعه قزوین گفت: امروز ما قدرت نظامی و دفاعی داریم که آمریکایی‌ها را سر جای خودشان نشاندیم.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی اقامه شد، گفت: بعضی از افراد از روی جهالت و نادانی در ابتدای انقلاب می‌گفتند که جنگنده‌های آمریکایی را پس بدهید.

 

وی ادامه داد: امروز ما قدرت نظامی و دفاعی داریم که آمریکایی‌ها را سر جای خودشان نشاندیم. 

خطیب جمعه قزوین در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به آغاز هفته دولت در هفته پیش رو گفت: همه ما قدردان خدمات همه دست‌اندرکاران دولت و قوه مجریه هستیم اما مسئولی که شایستگی آن مسئولیت را ندارد، هدیه دولت به مردم را تلخ می‌کند.

عابدینی افزود: خواهش ما این است که بازماندگان دولت قبل و کسانی که پیشتر هم قصد خدمت داشتند و در جاهایی سفارشی منصوب شدند و با گرفتاری‌های مردم سروکاری ندارند، بازماندگانشان هم با مدیرانی لایق و متخصص جابه‌جا شوند و نه آدم‌های سفارشی تا خدمت‌رسانی دولت به مردم به واسطه آدم‌های نالایق دچار انسداد شود و خدمت‌گذاری به مردم به سهولت انجام شود.

 

وی ادامه داد: همه آن کسانی که می‌خواهند مدیر جابه‌جا کنند، سر جایشان بنشینند تا دولت خدمتگزار بهتر بتواند به وظایف خودش بپردازد.

نماینده ولی فقیه در استان با انتقاد از برخی رویکردهای مدیران رسانه ملی گفت: از مدیران رسانه ملی انتظار داریم مجریان را به خاطر ژست عروسکی مورد استفاده قرار ندهد و به ماهیت شخصیتی و به ایمان، تقوا، انسانیت و جوانمردی آنها پی ببرد تا فردا خائن و وطن‌فروش نباشند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها