کد خبر: ۳۳۷۸۲
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
ارلینگ هالند امیدوار است با درخشش و گلزنی در برابر سویا یک قهرمانی دیگر برای سیتی به ارمغان آورد.
به گزارش جدید پرس:

تیم های منچسترسیتی و سویا از ساعت 22:30 برای فتح سوپرجام اروپا به میدان رفتند؛ شاگردان پپ گواردیولا فصل گذشته فاتح چمپیونزلیگ شدند تا مقابل سویا، قهرمان لیگ اروپا قرار بگیرند.

ارلینگ هالند، ستاره خط حمله سیتی، که در سوپرجام فوتبال انگلیس عملکرد ضعیفی داشت و مورد انتقاد هواداران قرار گرفت امشب در ترکیب اصلی تیمش حضور دارد و می خواهد با درخشش و گلزنی یک جام دیگر برای آبی ها به دست آورد.

با این وجود زدن 55 گل در 54 بازی فصل گذشته، هالند را به مهاجمی محبوب برای هواداران سیتی تبدیل کرده است؛ آنها به منتقدانی که هالند را محکوم به گل نزدن در بازی های بزرگ می کنند اهمیتی نمی دهند و مثل خانواده ای که عکس‌شان را می بینید ستاره نروژی دلیل حضورشان در ورزشگاه است.

1910785

عکس این خانواده جزو عکس های جالب بازی امشب سیتی و سویا بود که توجه اکثر عکاسان دور زمین را به خود جلب کرد. این خانواده چهار نفره متشکل از پدر، مادر، دختر و پسر هر کدام با در دست دادن دست نوشته هایی متفاوت نسبت به هالند ابراز علاقه کردند.

دختر خانواده از هالند خواسته تا یک گل به خاطر او بزند، پسر خانواده پیراهن هالند را درخواست کرده، پدر خانواده از او خواسته اجازه دهد آریشگرش شود و مادر خانواده هم کل خانواده را حامی ستاره نروژی دانسته است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها