کد خبر: ۳۳۱۷
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
انتخابات فدراسیون معادلات را بهم می زند
به دلیل در پیش بودن انتخابات فدراسیون، احتمال تغییرات در بدنه فوتبال بیش از پیش شده است.
به گزارش جدید پرس:

هشتم شهریور سال جاری، فدراسیون فوتبال پس از گذشت بیش از ۶ ماه رییس خود را خواهد شناخت. هرچند که هنوز رسما مشخص نشده که چه کسانی قصد کاندیداتوری برای انتخابات را دارند اما از گوشه و کنار ساختمان سئول شنیده می‌شود که مهدی محمدنبی دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی سرپرست فعلی فدراسیون و مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال، سه فردی هستند که حضورشان در انتخابات و رقابت ریاست قطعی است.

 

نکته مهم در این باره اینکه این سه نفر جهت حضور در انتخابات می بایست از سمت های فعلی و مسولیت های جاری خود کناره گیری کنند.

نبی در حال حاضر عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش های آماتوری و کارگری است و در صورتیکه قصد کاندیداتوری برای ریاست فدراسیون فوتبال را داشته باشد باید از سمت خود در فدراسیون ورزش های آماتوری کناره گیری کند.

 

ماجدی هم سرپرست فدراسیون فوتبال است و به دلیل مشابه می بایست سکان امور را به فرد دیگری بدهد.

 
 

 اما داستان در یک طرف ماجرا کمی پیچیده است. مصطفی آجرلو هم از آنجاییکه باشگاه استقلال فعلا یک مجموعه دولتی است و به همین دلیل مشکلات مربوط به مجوز حرفه ای گری اش به مشکل خورده در صورت کاندیداتوری برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال می بایست از جمع آبی پوشان جدا شود و این درحالی ایت که وی با قهرمانی استقلال در لیگ برتر در فصل اخیر، محبوبیت فوق العاده نزد هواداران این تیم به دست آورده و قطعا جدایی اش دستخوش اتفاقات زیادی خواهد بود. هرچند که اخیرا و با تعلل در انتخاب سرمربی، وی مورد نقد برخی از استقلالی‌ها هم قرار گرفته اما به هر ترتیب باید دید او قید جایگاهش در استقلال را می‌زند و یک بار دیگر کاندید فدراسیون می‌شود یا خیر.

به هر حال ماراتن مربوط به انتخابات شهریور مدتی است آغاز شده و تابستان داغ ۱۴۰۱ اخبار مهمی را در این باره به همراه خواهد داشت.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها