کد خبر: ۳۲۲۲۳
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
بارسلونا که انتقال عثمان دمبله به پی‌اس‌جی را قطعی می‌داند الکسیس سانچز را به عنوان جانشین او انتخاب کرده است.
به گزارش جدید پرس:

درحالیکه شایعات درباره آینده عثمان دمبله به اوج رسیده و به نظر می‌رسد او به زودی راهی پاری سن ژرمن می‌شود بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های کاتالونیا به نظر می‌رسد بارسا از همین حالا جانشین این ستاره فرانسوی را انتخاب کرده است.

الکسیس سانچز مهره مد نظر بارسا است. او که تابستان گذشته به مارسی پیوسته بود از روز 1 جولای با پایان قراردادش با این تیم فرانسوی بازیکن آزاد خواهد شد. هواداران بارسا این سوال را از خود می‌پرسند که آیا ممکن است ستاره سابق این تیم الکیس سانچز 10 سال بعد از جدایی از بلوگرانا دوباره به تیم‌شان برگردد؟

الکسیس سانچز، ستاره شیلیایی 34ساله، از فردا بازیکن آزاد خواهد بود ولی او در حال حاضر برای آینده‌اش تصمیمی نگرفته و منتظر است تا پیشنهادهای دریافتی را بررسی کند. سانچز احتمالا در هفته‌های اخیر حتی فکرش را هم نمی‌کرد که از بارسا پیشنهاد دریافت کند اما احتمال انتقال دمبله به پی‌اس‌جی شرایط را به کلی عوض کرده است.

 

سانچس که سال 2014 بارسلونا را ترک کرده بود فصل گذشته در مارسی احیا شد و با به ثمر رساندن 18 گل در رقابت‌های مختلف بهترین گلزن این تیم بود. برخی گزارش‌ها در اسپانیا حاکی است که این وینگر اهل شیلی امروز دوشنبه به بارسلون سفر می‌کند تا دیداری با مدیران بارسا داشته باشد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها