کد خبر: ۳۱۹۶۲
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
کیلیان امباپه در آستانه جدایی از پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد.
به گزارش جدید پرس:

 شاید باورش سخت باشد اما می‌توان با کمی احتیاط گفت که سریال امباپه به فصل پایانی خود رسیده و قرار است پس از شش سال تکلیف فوق‌ستاره با رئال مادرید مشخص شود.

پاریسی‌ها که از تمدید ستاره خود ناامید شده‌اند ترجیح می‌دهند به جای رایگان شدن این بازیکن در تابستان آینده همین تابستان با مبلغی او را از تیم خارج کنند و پروژه جدید خود را بدون شماره 7 استارت بزنند.

حال گفته می‌شود سران قطری اولین قدم را برای خروج این بازیکن برداشته‌اند و تگ 250 میلیون یورویی را روی یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال چسبانده‌اند.

فایزا لاماری مادر و ایجنت این بازیکن اعلام کرده که قصد دارد با باشگاه سر پایین آوردن قیمت مذاکره کند.

 

آنچه گذشت...

امباپه فصل گذشته تصمیم گرفت به جای رفتن به رئال مادرید در پاریس بماند و قراردادش را با این تیم تا سال 2024 + 1 سال اختیاری، تمدید کند. با توجه به گزارش‌های منتشر شده تنها چند ماه پس از این تمدید بازیکن فرانسوی به باشگاه اعلام کرده که قصدی برای فعال‌سازی بند تمدید تا سال 2025 ندارد و با این حساب ژانویه 2024 بازیکن آزاد خواهد شد. پاریس که نمی‌خواهد فوق‌ستاره ارزشمند خودش را به صورت مجانی از دست بدهد در تلاش است که تا 31 آگوست تکلیف این بازیکن را مشخص کند و راه خروج این بازیکن را هموار کند. از طرفی سران قطری می‌دانند که تنها تیمی که کیلیان حاضر است به خاطر آن از پایتخت فرانسه جدا شود رئال مادرید است و آنها باید با دشمن خود سر میز مذاکره بنشینند.

 

پی‌اس‌جی 250 میلیون می‌خواهد

پس از دعوت نشدن این بازیکن به اردوی پیش فصل تیم در ژاپن و همچنین رد پیشنهاد چند میلیون یورویی الهلال توسط امباپه، همه به این نتیجه رسیدند که او هیچ فشاری را برای تصمیم‌گیری روی خود تحمل نمی‌کند و جدایی تنها راه حل برای پایان دادن به این سریال فرسایشی است.

با مصمم بودن این بازیکن در تصمیمش مبنی بر عدم تمدید، حالا فقط دو راه پیش روی اوست؛‌ ادامه در پاریس که با ریسک نیمکت‌نشینی همراه است یا رفتن به رئال مادرید در همین تابستان.

گزارش‌ها حاکی از آن است که سران پاریس مطمئن شده‌اند که امباپه خیلی وقت است که با رئال بر سر انتقال رایگانش در سال 2024 به توافق رسیده و به همین دلیل است که خلیفی تمام تلاشش را می‌کند تا در این پروژه شکست نخورد و بتواند با رقمی بالاتر از 222 میلیون یورو این بازیکن را به فروش برساند که هم پول خوبی به صندوق باشگاه اضافه کند و همچنین مانع تحقیر شدنش با جدایی رایگان این بازیکن از تیم شود.

البته این 225 الی 230 میلیون یورویی که احتمالاً طی چند روز آینده قراردادش بسته شود باید بین پاریس و امباپه تقسیم شود زیرا در قرارداد این مهاجم 192 میلیون یورو ناخالص پاداش وفاداری وجود دارد و باشگاه باید در صورت فروش این بازیکن به او غرامت بدهد.

همه چیز در این ماجرا به نفع رئال مادرید است؛ یا همین تابستان با تعیین قیمت و یا تابستان آینده به صورت رایگان. دست بالای رئال بر سر این انتقال باعث شده تا این لحظه و تا زمانی که به صورت رسمی رقمی برای این بازیکن مشخص نشود فلورنتینو پرز و همکارانش فقط در نقش یک تماشاگر در این داستان حضور داشته باشند و تا زمانی که مادر این بازیکن با سران رئال تماس نگیرد و مبلغ انتقال را مشخص نکند این باشگاه حرکتی انجام نخواهد داد،‌ هر چند گفته می‌شود این بازیکن درست یک ماه پس از تمدید با پاریس از کار خود پشیمان شد و این قضیه را به اطلاع فلورنتینو پرز رسانده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها