کد خبر: ۳۱۳۹۹
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
رییس شوراى شهر تهران گفت: مترو بدون کولر نمی‌تواند کار کند و به اجبار و حتما باید کولر داشته باشد.
به گزارش جدید پرس:

مهدی چمران گفت: ساختمان‌های بلندمرتبه و سپس کوتاه‌مرتبه‌تر از جهات آتش‌نشانی و پایداری بررسی می‌شود؛ بسیاری از ساختمان‌ها به عنوان ناپایدار معرفی شده و برخی را به دادستانی نیز اعلام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: کار‌هایی که صورت می‌گیرد متاسفانه با علاقه و انگیزه خالصانه نیست و مجریان برای هر متر مبلغی می‌گیرند تا ساختمان بسازند؛ مرتبا باید نظارت بر ساخت صورت بگیرد کمااینکه در گذشته این چنین بود. وقتی به همه فشار آورده شود که همه ساختمان‌ها مجری داشته باشد ناچار می‌شوند مجری پیدا کنند تا تنها یک امضا بزند و به همین دلیل مجری واقعی نیست.

چمران تاکید کرد: اگر جدی و واقعی باشد بایستی حتی شماره تیر‌های آهن با نقشه‌ها چک شود تا ببینند تطابق دارد یا خیر؟ باید تکنولوژی ساختمان با تکنولوژی روز جلو برود تا به نظارت‌های غیر واقعی برخورد نکنیم.

وی با تاکید بر اینکه اتوبوس‌های دو کابین کولر دارند و سعی می‌شود که نگهداری صورت بگیرد و مردم بتوانند استفاده کنند، گفت: اتوبوس‌ها عموما کولر نداشتند و در دوره چهارم اتوبوس‌های کولردار خریداری شد. مترو بدون کولر نمی‌تواند کار کند و به اجبار و حتما باید کولر داشته باشد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها