کد خبر: ۳۱۳۵۳
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
یک رسانه فرانسوی نامه‌ای را فاش کرده که از طرف پاری سن ژرمن برای کیلیان امباپه ارسال شده و در آن بار دیگر با او اتمام حجت کرده‌اند که یا باید تمدید کند یا راهی باشگاهی دیگر شود.
به گزارش جدید پرس:

در فرانسه RMC Sport محتوای نامه‌ای را فاش کرده که از طرف باشگاه پاری سن ژرمن برای کیلیان امباپه ارسال شده است. این نامه نشان می‌دهد که باشگاه فرانسوی به هیچ وجه قصد کوتاه آمدن از موضعش درباره امباپه را ندارد.

نامه ارسال شده به کیلیان امباپه تاریخ 3 جولای را بر خود دارد. یعنی پی‌اس‌جی به فاصله کمی بعد از دریافت نامه ستاره فرانسوی‌اش این نامه را برای او ارسال کرده است. امباپه در نامه خود اعلام کرده بود که قصد استفاده از بند تمدید خودکار قراردادش را ندارد و سال آینده که مدت زمان قراردادش به پایان می‌رسد پی‌اس‌جی را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد.

ناصر الخلیفی بعد از آن به امباپه اولتیماتوم داد وگفت او تا 31 جولای فرصت دارد که تصمیم بگیرد یا امسال تابستان تمدید کند و یا به باشگاهی دیگر فروخته شود. در نامه‌ای که امروز فاش شده پاری سن ژرمن امباپه را به «بی‌وفایی» متهم کرده و به شکل مفصل همه کارهایی که در دوران حرفه‌ای امباپه برایش انجام داده را توضیح داده است.

متن نامه ارسال شده از طرف پاری سن ژرمن برای کیلیان امباپه از این قرار است:
"قبل از هر چیز باید یادآوری کنیم که وقتی در بهار 2022 با هم مذاکره می‌کردیم فضای مذاکرات حاکی از این بود که تو قرار است در پاری سن ژرمن ادامه بدهی. خانواده‌ای که سالهای سال است برای فوتبال تو هر کاری که لازم بوده انجام داده. ما در چنین جوی مذاکره کردیم و با حسن نیت این را پذیرفتیم که تو قصد داری با باشگاه ما ادامه بدهی. به همین خاطر بود که تو در مه 2022 در پارک دو پرنس با پیراهنی که پشت آن عدد 2025 حک شده بود مقابل دوربین‌ها قرار گرفتی.

پس حتما متوجه هستی که نامه‌ات به ما و درز کردن آن به رسانه‌ها چه ضربه بزرگی به باشگاه زده است. این نامه علاوه بر اینکه جو دوستانه و حسن نیت بین ما را بر هم زده عملا به بازار سیگنال می‌دهد که تو در 30 ژوئن 2024 بازیکن آزاد خواهی بود. این ضرر و زیان باشگاه را چند برابر کرده است.

پاری سن ژرمن با توجه به سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام داده به این وسیله به صراحت اعلام می‌کند که آینده امباپه فقط دو حالت می‌تواند داشته باشد: یا اینکه امسال تابستان تمدید کنی و یا اینکه به باشگاهی دیگر منتقل شوی. همه بازیکنان بزرگ، مثل تو، باشگاه‌هایشان را اینطور ترک می‌کنند. آنها علاوه بر اینکه نامی نیک از خود به جا می‌گذارند به باشگاهی که کمک‌شان کرده هم کمک می‌کنند. ما از زمانی که تو نوجوان بودی از خانواده‌ات حمایت کردیم.

ما تابستان گذشته برای تو کارهایی کردیم که برای هیچ بازیکن دیگری انجام نمی‌دادیم. اینکه تنها چند هفته بعد از شروع بازار نقل و انتقالات تابستانی نامه نوشتی و گفتی نمی‌خواهی تمدید کنی نشانه چیزی نیست جز بی‌وفایی نسبت به باشگاه.

معاون دپارتمان فوتبال باشگاه به زودی با وکلا و مشاوران تو در تماس خواهد بود تا دو طرف به توافق برسند. امیدواریم سالها حسن نیت و سرمایه‌گذاری بی‌سابقه ما روی آینده تو باعث شود نظرت نسبت به آینده و به هواداران این باشگاه بزرگ که در تمام این مدت حمایتت کردند تغییر کند".

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها