کد خبر: ۳۱۳۱۳
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از شهروندان با تهدید و سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان با پرداخت رشوه قصد رهایی از مأموران را داشتند.
به گزارش جدید پرس:

 

سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بیان داشت: بامداد سی ام تیرماه عملیات کلانتری ۱۰۲ پاسداران در حال گشت زنی در محدوده خیابان برادران پناهی تهران بودند که به یک موتورسیکلت هوندا دو ترک که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی افزود: متهمان در همین حین به طرف پسری نوجوان حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که مأموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رؤیت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر ۲ متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان ۱ قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ گودرزی گفت: متهمان ۳۷ و ۳۰ ساله بعد از دستگیری قصد پرداخت رشوه برای رهایی داشتند که رشوه متهمان ضمیمه پرونده و تحویل مراجع قضائی شده و متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد: در این رابطه شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها