کد خبر: ۳۱۱۵۰
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
فرمانده انتظامی البرز گفت: یک اوباش مسلح که اقدام به آدم ربایی در شهرستان کرج کرده بود با تلاش ماموران سازمان اطلاعات فراجا در این استان، شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش جدید پرس:

سردار "حمید هداوند" گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یکی از اوباش سابقه‌دار و خطرناک منطقه رجایی شهر اقدام به ربودن یکی از شهروندان کرده، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز قرار گرفت.
وی افزود: متهم به محض اطلاع از تحت تعقیب قرار گرفتن خود بلافاصله فرد ربوده شده را آزاد و با وجود متواری بودن در تور اطلاعاتی ماموران سازمان اطلاعات فراجا قرار گرفته و در عملیاتی غافلگیرانه در منطقه رجایی شهر کرج دستگیر شد.
وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم در مخفیگاه متهم، خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: شخصی که با ارائه وعده دروغین فروش تراکتور اقدام به ۳۴ فقره کلاهبرداری در سراسر کشور به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کرده بود، توسط پلیس فتا شهرستان چهارباغ در این استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "محمد نادر بیگی" اظهار کرد : به دنبال ارجاع پرونده‌ای به پلیس فتا شهرستان چهارباغ مبنی بر کلاهبرداری از طریق ارائه وعده دروغین فروش تراکتور در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی متهم پرونده شده و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را در شهرک ابریشم چهارباغ دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص نحوه کلاهبرداری متهم گفت: این شخص با شناسایی مالباختگان از طریق فضای مجازی با دادن وعده‌های اغوا کننده مبنی بر تحویل تراکتور پایین‌تر از قیمت بازار اقدام به دریافت مبالغی تحت عنوان بیعانه کرده و دیگر پاسخگوی شاکیان پرونده نمی‌شد.
نادربیگی یادآور شد که تاکنون ۳۴ نفر از مالباختگان این پرونده در سراسر کشور شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایرین ادامه دارد.
سرهنگ نادربیگی گفت: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط متهم حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی البرز گفت: سه باشگاه ورزشی متخلف دراجرای طرح بازدید از باشگاه‌های شهرستان کرج پلمب شد.

"حمید عسگری" گفت: در راستای نظارت بر عملکرد باشگاه‌های ورزشی و پیشگیری از تخلفات مربوط به این واحدها، طرح بازدید از باشگاه‌های ورزشی در سطح شهر کرج به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در این طرح از ۱۱ باشگاه ورزشی بازدید شدو متصدیان ۲ باشگاه متخلف نیز اخطاریه پلمب دریافت کردند .
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان البرز با اشاره به پلمب سه باشگاه ورزشی در این طرح گفت: این واحدها علی رغم دریافت تذکر از پلیس، هیچگونه اقدام در راستای اصلاح عملکرد خود نکرده بودند.
عسگری از مردم خواست که اخبار و اطلاعات خود در حوزه تخلفات صنفی را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها