کد خبر: ۳۰۸۴۷
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
ال‌جی با این برنامه قصد دارد درآمد جهانی خود را از ۵۱ میلیارد دلار سال گذشته، به تقریباً ۷۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۳۰ برساند.
به گزارش جدید پرس:

ال‌جی الکترونیکس قصد دارد درآمد سالانه جهانی خود را از ۵۱ میلیارد دلار گزارش‌شده برای سال گذشته میلادی، به تقریباً ۷۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۳۰ برساند و به‌عنوان بخشی از این برنامه، به‌دنبال آن است که در لوازم خانگی و تلویزیون‌های خود از تبلیغات و سرویس‌های اشتراکی استفاده کند. همچنین به‌عنوان بخش دیگری از این استراتژی رشد، سیستم‌عامل webOS که تلویزیون‌های هوشمند ال جی از آن پشتیبانی می‌کنند، ممکن است در دسترس برندهای تلویزیون دیگر قرار بگیرد.

«ویلیام چو»، مدیرعامل ال جی، اخیراً از تصمیم غول کره‌ای برای تبدیل‌شدن به یک «شرکت راه‌حل زندگی هوشمند» خبر داد که به موجب آن قصد دارد به محصولات خود تنوع بیشتری دهد و یک مدل کسب‌وکار متمرکز بر «تعامل مشتری» ایجاد کند. به گفته چو، ال جی با استراتژی رشد جدید خود «مدل کسب‌وکار خدمات مبتنی بر پلتفرم» را معرفی می‌کند که به‌طور مداوم مزایایی ازجمله محتوا و خدمات، اشتراک‌ها و رویکردها» را در محصولات خود ارائه می‌دهد.

تمرکز ال جی روی تلویزیون های خود در استراتژی جدید

تبلیغات و سرویس‌های اشتراکی به تلویزیون‌های ال‌جی می‌آیند!

کسب‌وکار تلویزیون ال‌جی اولین بخشی خواهد بود که با هدف تبدیل‌شدن به یک «ارائه‌دهنده خدمات رسانه‌ای و سرگرمی» به مدل کسب‌وکار جدید شرکت تغییر خواهد یافت.

در اواخر سال جاری میلادی، ال‌جی تغییراتی را در سیستم‌عامل webOS خود ایجاد خواهد کرد که به این شرکت اجازه می‌دهد «محتوا، خدمات و تبلیغات» را به محصولاتی مانند تلویزیون‌های OLED و QNED خود اضافه کند. به گفته ال جی، پلتفرم webOS درحال‌حاضر روی بیش از ۲۰۰ میلیون تلویزیون هوشمند اجرا می‌شود و این شرکت قصد دارد سیستم‌عامل خود را در پنج سال آینده به برندهای تلویزیون خارجی و سخت‌افزارهای غیر تلویزیون در خانواده محصولات ال‌جی بیاورد.

تبلیغات و سرویس‌های اشتراکی به تلویزیون‌های ال‌جی می‌آیند!

سرویس‌های اشتراکی همچنین در طیف وسیعی از لوازم خانگی ال جی نیز نقش مهمی را ایفا خواهند کرد که البته به دستگاه خاصی اشاره نشده است.

مدیرعامل LG گفت: «ال جی به‌جای تکیه بر موقعیت فعلی خود به‌عنوان بهترین برند لوازم خانگی که محصولات باکیفیتی تولید می‌کند، به‌دنبال چشم‌انداز جسورانه خود برای تبدیل‌شدن به یک شرکت راه‌حل زندگی هوشمند است که فضاها و تجربیات مختلف مشتریان را به‌هم متصل می‌کند و گسترش می‌دهد.»

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها