کد خبر: ۳۰۶۲۳
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
در نمایشگاه خودرو بانکوک ۲۰۲۳ چند نسخه ویژه از تویوتا هایلوکس حضور پیدا کردند؛ نسخه‌هایی که با طراحی خاص خود، هر نگاهی را جذب خود می‌کنند.
به گزارش جدید پرس:

شعبه تایلند تویوتا در جریان نمایشگاه خودرو بانکوک ۲۰۲۳ چند نسخه تیون شده ویژه از پیکاپ هایلوکس را به نمایش گذاشت. 5 نسخه‌ ویژه‌ای که تویوتا ارائه داده است، رِوو 54th، روو High Performance Style، روو Twin Turbo، روو Dragster و روو Z Runner نام دارند. هر کدام از آن‌ها هم دارای ویژگی‌های متفاوت از نظر طراحی و عملکرد هستند که باعث می‌شود طیف گسترده‌ای از پیکاپ‌دوست‌ها را پوشش بدهند.

نسخه‌های ویژه جدید تویوتا هایلوکس

نسخه 54th تویوتا هایلوکس با طراحی تهاجمی آفرودی، بر پایه هایلوکس دوکابینه پری‌رانر تک دیفرانسیل 2.4 لیتری دنده اتوماتیک توسعه پیدا کرده است. کیت وایدبادی، ورودی هوای روی کاپوت از نوع اسکوپ، کمک‌فنرهای پروفندر در جلو و عقب، فنرهای تی‌جی‌ام بالا رفته و رینگ‌های 20 اینچی المان‌های جدیدی‌اند که برای این نسخه ویژه در نظر گرفته شده‌اند.

نسخه ویژه از تویوتا هایلوکس که هوش از سر آفرودبازها می‌برد/ عکس

هایلوکس High Performance Style هم مشابه نسخه مذکور دیگر از طراحی تهاجمی با رنگ قرمز بدنه به‌همراه تریم مشکی برخوردار است. همچنین از کیت بدنه حجیم، کیت سیستم تعلیق، کمک‌فنرهای پروفندر در جلو و عقب و رینگ‌های 20 اینچی لنزو با تایرهای یاکوهاما بهره می‌برد. حتی واحد فرمان موتور و اگزوز اسپرت آن توسط شخص ثالث تهیه شده است.

در حالی که دو نسخه قبلی آفرودمحور بودند، نسخه‌های Twin Turbo ،Dragster و Z Runner طراحی نزدیک‌تر به یک خودرو روزمره دارند؛ از فاصله کمتر کف بدنه آن‌ها نسبت به سطح زمین می‌توان متوجه این موضوع شد.

نسخه Dragster همچنین از لحاظ عملکرد ارتقا پیدا کرده و مجهز به یک پیشرانه دیزل 2.4 لیتری توربوشارژ با خروجی 500 اسب بخار شده است. سرسیلندر اصلاح شده و اینترکولر، میل‌لنگ، سوپاپ‌ها و بقیه اجزای جدید در دستیابی این پیکاپ به این عملکرد تاثیرگذار بوده‌اند.

نسخه ویژه از تویوتا هایلوکس که هوش از سر آفرودبازها می‌برد/ عکس

در نهایت گفتنی است که تویوتا هایلوکس هم در پیروی از تاکوما مدل ۲۰۲۴ نسل جدید، در آینده نزدیک با پیشرانه هیبرید در دسترس قرار می‌گیرد. مدتی قبل تویوتا به‌صورت رسمی اعلام کرد که نسخه هیبرید هایلوکس در نیمه اول سال ۲۰۲۴ در بازار استرالیا عرضه خواهد شد. پیشرانه این نسخه شامل یک موتور دیزل ۲.۸ لیتری توربوشارژ و یک موتور الکتریکی کوچک به‌علاوه یک باتری ۴۸ ولتی برای تغذیه آن می‌شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها