کد خبر: ۳۰۳۶۱
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
در حالی که چند هفته تا عرضه پرچمداران تاشو گلکسی باقی مانده‌است اما اطلاعات دقیقی از این تلفن‌های همراه فاش نشده‌است و تنها قیمت این پرچمداران است که حال لو رفته‌است.
به گزارش جدید پرس:

 اکنون نشریه فرانسوی Dealabs اطلاعاتی را در مورد قیمت محلی این دو تلفن همراه تاشو به اشتراک گذاشته است.

 

در مورد Galaxy Z Flip ۵، اطلاعاتی از قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس نیست، اما در مورد مدل ۲۵۶ گیگابایتی، گفته شده که با افزایش قیمت ۳۰ یورویی مواجه است و قیمت آن ۱۲۰۰ یورو خواهد بود و در خصوص مدل ۵۱۲ گیگابایتی این افزایش قیمت ۵۰ یورویی خواهد بود.

جهش قیمتی پرچمداران تاشو سامسونگ خبرساز شد!/ عکس

این تلفن همراه از سری فلیپ در چهار رنگ گرافیتی، کرم، اسطوخودوس و سبز آبی عرضه خواهد شد، با این حال یقینا چند رنگ دیگر وجود خواهد داشت، اما این شرکت معمولاً چند رنگ انحصاری را برای Samsung.com رزرو می کند. Z Flip۵ احتمالاً قابلیت شخصی سازی شدن خواهد داشت.

حافظه

Galaxy Z Flip۴

Galaxy Z Flip۵

تفاوت

۱۲۸GB

€۱,۱۱۰

?

?

۲۵۶GB

€۱,۱۷۰

€۱,۲۰۰

+ €۳۰

۵۱۲GB

€۱,۲۹۰

€۱,۳۴۰

+ €۵۰

و اما در مورد Galaxy Z Fold۵ گفته شده که در سه رنگ مشکی، کرم و آبی عرضه می‌شود اما اطلاعات دقیق آن هنوز در دسترس نیست، این گوشی با افزایش قیمت جدی تری مواجه خواهد شد. قیمت مدل پایه آن با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی ۱۰۰ یورو و مدل های ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی ۱۲۰ یورو افزایش می‌یابد. با این حال، اگر امیدوار بودید که فناوری تاشو ارزان‌تر شود، در این نسل این اتفاق نمی‌افتد.

 

حافظه

Galaxy Z Fold۴

Galaxy Z Fold۵

تفاوت

۲۵۶GB

€۱,۸۰۰

€۱,۹۰۰

+ €۱۰۰

۵۱۲GB

€۱,۹۲۰

€۲,۰۴۰

+ €۱۲۰

۱TB

€۲,۱۶۰

€۲,۲۸۰

+ €۱۲۰

 

 

 

 

 

 

 

جهش قیمتی پرچمداران تاشو سامسونگ خبرساز شد!/ عکس

توجه داشته باشید که این قیمت‌ها برای فرانسه است، در سایر کشورها به دلیل تفاوت مالیات بر ارزش افزوده، برچسب قیمت کمی تفاوت خواهند داشت.

و درمورد قیمت های راه اندازی، با توجه به قیمت راه اندازی Z Flip۴ و Z Fold۴ برای ایالات متحده و بریتانیا و هند میتوان پیش بینی کرد:

Galaxy Z Flip۵ (۲۵۶ گیگابایت) باید ۱۰۲۵ دلار، ۱۰۲۵ پوند و ۹۷۵۰۰ روپیه باشد.

Galaxy Z Fold۵ (۲۵۶ گیگابایت) باید ۱۹۰۰ دلار، ۱۷۴۰ پوند و ۱۶۴۰۰۰ روپیه باشد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها