کد خبر: ۲۹۸۴۶
۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
آنر پد X۹، تبلت میانرده جدیدی از Honor است که از تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ بهره برده و صفحه نمایشی ۱۱.۵ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز دارد. این تبلت مخصوص بازار اروپا بوده و ۲۵۰ یورو قیمت دارد.
به گزارش جدید پرس:

روز گذشته کمپانی Honor تبلت آنر پد X۸ پرو خود را به‌طور رسمی در چین رونمایی کرد. با این حال به نظر می‌رسد این تبلت قرار است تحت نامی جدید برای بازار اروپا عرضه شود؛ چرا که امروز، این کمپانی تبلت آنر پد X۹ را با همان مشخصات فنی معرفی کرد!

آنر پد X۹؛ میانرده، خوش‌قیمت و کارآمد!

تبلت Honor Pad X۹ با محوریت تماشای محتوای چندرسانه‌ای روانه بازار شده است. صفحه نمایش این دستگاه اندازه‌ای ۱۱.۵ اینچی داشته و از پانل‌های IPS LCD با توانایی نمایش ۱۰۰ درصد طیف رنگ sRGB بهره می‌برد.

این صفحه نمایش، رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی داشته و نرخ نوسازی صفحه نمایش آن ۱۲۰ هرتز است.

تبلت Honor Pad X9

آنر پد X9

تبلت جدید Honor

 

آنر پد X۹ همچنین از شش اسپیکر بهره می‌برد که در قسمت‌های چپ، راست و پایین صفحه نمایش قرار دارند. در این میان، اسپیکرهای پایینی دستگاه قادر به پخش صدای ۳۶۰ درجه محیطی هستند که تجربه صوتی جذابی را برایتان رقم خواهند زد.

این تبلت از تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ بهره می‌برد و به رابط کاربری MagicOS ۷.۱ بر پایه اندروید ۱۳ مجهز است.‌ همچنین سرویس Google Kids Space و اپلیکیشن Family Link هم به‌طور پش‌فرض بر روی آن نصب هستند تا ضمن این که کودکان قادر به استفاده از آن باشند، والدین نیز بتوانند بر فرزندانشان نظارت داشته باشند.

همچنین در صورتی که چندین دستگاه مختلف آنر را در اختیار داشته باشید، می‌توانید از طریق Honor Connect نوتیفیکیشن‌ها را میان آن‌ها به اشتراک گذاشته و به‌سادگی فایل‌ها را بین دستگاه‌های مختلف انتقال دهید.

علاوه بر این، ضخامت تبلت Honor Pad X۹ برابر با ۶.۹ میلیمتر بوده و وزن آن ۴۹۵ گرم است. همچنین یک باتری ۷۲۵۰ میلی آمپرساعتی هم در داخل آن به کار رفته است.

تبلت جدید آنر در حال حاضر تنها در یک نسخه با قیمت ۲۵۰ یورو قابل دسترسی است. این نسخه ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی داشته و تنها از وای فای پشتیبانی می‌کند.

آنر پد X9

برای مقایسه بد نیست بدانید که نسل پیشین تبلت‌های آنر پد، Honor Pad X۸ در مدل ۴/۶۴ گیگابایتی، قیمت ۱۸۰ یورویی دارد. این تبلت از صفحه نمایشی ۱۰ اینچی بهره با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بهره برده و نرخ رفرش ۶۰ هرتز را ارائه می‌کند.

علاوه بر این، باتری مدل X۸ برابر با ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و در آن از تراشه MT۸۷۸۶ مدیاتک استفاده شده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها