کد خبر: ۲۹۳۰۰
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
بزرگترین دشمنی رسانه های اجتماعی ممکن است اکنون در یک محیط نسبتاً غیرمنتظره رخ دهد. به گفته دولت ایتالیا، در واقع، ایلان ماسک و مارک زاکربرگ اکنون برای مبارزه در کولوسئوم خوش آمدند. نیویورک پست گزارش داد که وزارت فرهنگ کشور با روسای توییتر و متا در مورد دعوا در محل افسانه‌ای تماس گرفته است.
به گزارش جدید پرس:

هم ماسک و هم زاکربرگ در روزهای اخیر درباره یک درگیری فیزیکی احتمالی صحبت کرده اند. پس از آن، اخباری مبنی بر اینکه کولوسئوم یک مکان احتمالی است پس از آن منتشر شد مدیرعامل تسلا توییت کرد در مورد پتانسیل آن او به اختصار پست کرد: “یک دعوای شانسی در کولوسئوم اتفاق می افتد.”

توییتر و متا مدت‌هاست که دو تا از غالب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی روی کره زمین بوده‌اند. ظاهراً مردانی که پشت این غول‌ها هستند، اخیراً درگیر دشمنی جالبی شده‌اند. موردی که ظاهراً قرار است در دعوای واقعی بین این دو مدیر به اوج خود برسد.

با این حال، روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این مبارزه می تواند در یکی از افسانه ای ترین مکان های روی کره زمین برگزار شود. طبق گزارش دولت ایتالیا، ایلان ماسک و مارک زاکربرگ برای مبارزه در کولوسئوم استقبال می‌کنند.

ایلان ماسک و مارک زاکربرگ می‌توانند در کولوسئوم مبارزه کنند

این دعوا با توئیت ماسک آغاز شد که “آماده مبارزه در قفس” با زاکربرگ است. پس از آن، زاکربرگ به‌طور شگفت‌آوری با انتشار تصویری از توییت با عنوان «مکان را برای من بفرست» پاسخ داد.

سپس، تصاویری منتشر شد که نشان می داد ماسک بر روی مهارت های جوی-جیتسو برزیلی خود با پادکستر و هنرمند زناشویی کار می کند. لکس فریدمن. علاوه بر این، فریدمن گفت که با مهارتی که مدیر عامل توییتر نشان داده است، “بسیار تحت تاثیر قرار گرفته است”. از طرف دیگر، زاکربرگ به تمرین آن هنر رزمی خاص نیز مشهور است.

اکنون، به نظر می رسد که وزارت فرهنگ ایتالیا امکان درگیری در کولوسئوم معروف را باز کرده است. با این حال، احتمال برگزاری مسابقه در محل مسابقه بسیار بعید است. به طور خاص، در حدود ۲۰۰۰ سال هیچ جنگی در این عرصه رخ نداده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها