کد خبر: ۲۹۱۰۶
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
اگر بدانید افراد زیادی وجود دارند که برای شکستن یک رکورد جهانی به میل خود را به آتش می‌کشند، شگفت زده خواهید شد.
تعداد بازدید : 0
به گزارش جدید پرس:

یک آتش‌نشان فرانسوی در عجیب‌ترین مسابقه رکورد‌های جهانی گینس مقام اول را کسب کرد.

جاناتان ورو، آتش‌نشان ۳۹ ساله فرانسوی با پوشیدن لباس محافظ، در حالی که در شعله‌های آتش بود دوید و با طی کردن مسافت، ۲۷۲.۲۵ متر (۸۹۳ فوت) رکورد قبلی ۲۰۴.۲۳ متر (۶۷۰ فوت) را شکست.

با انجام این کار، جاناتان همچنین رکورد با طی کردن ۱۰۰ متر بدون اکسیژن در زمان ۱۷ ثانیه، رکورد قبلی شکست.

هر دو رکورد قبلا در اختیار آنتونی بریتون از بریتانیا بود.

اگر بدانید افراد زیادی وجود دارند که برای شکستن یک رکورد جهانی به میل خود را به آتش می‌کشند، شگفت زده خواهید شد.

طولانی‌ترین مسافت دویدن با بدن آتش گرفته بدون اکسیژن بسیار رقابتی است و از سال ۲۰۰۹ تاکنون هفت بار تغییر کرده است.

جاناتان علاوه بر آتش نشان بودن، یک بدلکار حرفه‌ای نیز هست. او می‌گوید که همیشه به آتش علاقه داشت و از زمان کودکی هیچ‌وقت بازی با آن را متوقف نکرد.

وی زمان خود را بین خاموش کردن آتش و برافروختن نمایش‌های آتشین تقسیم می‌کند، که در طی آن کار‌هایی مانند شعبده بازی با آتش انجام می‌دهد.

این آتش نشان این رکورد‌ها را به ثبت رساند، زیرا می‌خواست رکورد‌های جهانی گینس را جابجا کند. او همچنین می‌خواست به خود ثابت کند که به عنوان یک هنرمند آتش نشان می‌تواند همیشه فراتر برود.

جاناتان سه ماه را صرف آماده سازی برای رکوردشکنی خود کرد. او این رکورد را در زادگاهش، هابوردین فرانسه انجام داد، زیرا می‌خواست این کار را در شهری که در آن رشد کرده و در همان پیست دو و میدانی که در دوران جوانی‌اش در آن تمرین می‌کرد، انجام دهد.

وی پس از آن گفت: این اجرا برای من، شغلم به عنوان آتش نشان و افرادی که به من آموزش دادند و رشد من را تماشا کردند، معنای زیادی دارد.

دستیابی به رکورد‌های جهانی گینس برای جاناتان یک رویای کودکی بود که می‌گوید هر روز تلاش می‌کرد تا آن را به واقعیت تبدیل کند.

با این حال، جاناتان قصد توقف در اینجا را ندارد. او گفت: من هنوز چیز‌های زیادی برای تلاش و رکورد‌های زیادی برای رسیدن به آن دارم.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها