کد خبر: ۲۸۸۳۱
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
ترفند‌های آیفون همواره یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین ویژگی‌های این موبایل‌ها هستند. هر نسخه‌ای از iOS و iPadOS که توسط کمپانی اپل برای دستگاه‌های آیفون و آی‌پد این کمپانی عرضه می‌شود دارای قابلیت‌های پیدا و پنهان بسیاری است که تا مدت‌ها پس از عرضه و معرفی، کاربران این گجت‌های پرطرفدار را به خود مشغول می‌کند.
به گزارش جدید پرس:

تا به امروز در زمان برقراری تماس‌های تصویری، میکروفون دستگاه  تمام صداهای اطراف را دریافت و منتقل می‌کرد. اما در iOS ۱۵ به لطف یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی قوی، می‌توان صدای محیط را حذف کرد تا مخاطب تنها صدای شما را بشنود.

برای این کار، در زمان تماس تصویری با Facetime، واتسپ یا نرم‌افزارهای دیگر، Control Center را باز کنید و از آیکون بالا سمت راست با نام Mic Mode، گزینه Voice Isolation را انتخاب کنید.

 

هشدار پیش از بارش باران و برف

برای دریافت نوتیفیکیشن‌های مربوط به وضعیت آب و هوا ابتدا باید اجازه دسترسی به موقعیت مکانی را به برنامه‌ آب و هوا بدهید. برای این‌کار مسیر زیر را دنبال کنید:

 

پس از این کار خود برنامه Weather را باز کنید. از گزینه سه خط که در گوشه راست پایینی صفحه قرار گرفته، گزینه Turn on Notifications را فعال کنید. اگر گزینه Stay Dry را مانند تصویر بالا مشاهده نمی‌کنید، گزینه سه نقطه را از گوشه راست بالایی صفحه انتخاب کنید. پس از آن در قسمت Notifications، گزینه Continue و سپس Allow را انتخاب کنید. حالا می‌توانید برای هر لوکیشنی که در برنامه آب و هوا تعریف کرده‌اید، نوتیفیکیشن بارش باران و برف را فعال کنید.

در بازار موبایل قیمت گوشی موبایل آیفون مدل iPhone ۱۳ Pro Max LLA تک سیم‌ کارت با ظرفیت یک ترابایت و رم ۶ گیگابایت مبلغ ۸۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان است این درحالیست که قیمت مدل iPhone ۱۳ Pro LLA تک سیم‌ کارت با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و ۶ گیگابایت رم مبلغ ۷۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

قیمت انواع آیفون
مدل دوربین(مگاپیکسل) ظرفیت قیمت / تومان
iPhone ۱۳ Pro Max LLA تک سیم‌ کارت ۱۲ یک ترابایت و رم ۶ گیگابایت ۸۵,۹۰۰,۰۰۰
iPhone ۱۳ Pro Max تک سیم‌ کارت ۱۲ یک ترابایت و رم ۶ گیگابایت ۸۲,۵۰۰,۰۰۰
iPhone ۱۳ Pro Max تک سیم‌ کارت ۱۲ ۲۵۶ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت ۷۹,۹۰۰,۰۰۰
iPhone ۱۳ CH دو سیم‌ کارت ۱۲ ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت ۴۲,۹۰۰,۰۰۰
 iPhone ۱۱ LL/A تک سیم‌ کارت ۱۲ ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت ۳۱,۳۰۰,۰۰۰
iPhone ۱۱ ZPA تک سیم‌ کارت ۱۲ ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت ۳۰,۸۹۰,۰۰۰
iPhone ۱۳ Pro LLA تک سیم‌ کارت ۱۲ ۵۱۲ گیگابایت و ۶ گیگابایت رم ۷

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها