کد خبر: ۲۸۸۱۷
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰
وان پلاس ۱۲ احتمالاً قبل از پایان ۲۰۲۳ معرفی می‌شود. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند از طریق یکی از منابع آگاه بازار به اشتراک گذاشته شده است.
به گزارش جدید پرس:

به‌نظر می‌رسد وان پلاس ایس ۲ پرو ماه ژوئیه یا آگوست در چین معرفی شود. گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهند این موبایل ظاهراً یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی خواهد بود که با چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ به بازار عرضه خواهد شد. در خبرهای غیررسمی آمده است که وان پلاس بعد از معرفی ایس ۲ پرو قصد ندارد تا چند ماه گوشی دیگری را معرفی کند و درنهایت قبل از پایان ۲۰۲۳ وان پلاس ۱۲ را معرفی خواهد کرد. حالا یکی از منابع آگاه بازار مشخصات کلیدی این موبایل را به اشتراک گذاشته است.

مشخصات احتمالی وان پلاس ۱۲

وان پلاس ۱۲ احتمالاً با نمایشگر خمیده امولد ساخت سامسونگ و حاشیه‌های باریک و لبه‌های خمیده از راه می‌رسد. برخلاف وان پلاس ۱۱، نسخه ۵G که مجهز به حفره روی نمایشگر در قسمت گوشه سمت چپ بالای نمایشگر است، روزنه روی نمایشگر این گوشی هوشمند در قسمت بالا و وسط صفحه نمایش قرار دارد.

مشخصات کلیدی گوشی وان پلاس ۱۲ افشا شد

براساس اطلاعات فاش‌شده، این گوشی هوشمند از نمایشگر با وضوح ۲K بهره خواهد برد. هرچند هنوز مشخص نیست که نرخ به‌روزرسانی نمایشگر چند هرتز است، اما به‌احتمال‌زیاد همان‌طور که در پرچمداران قبلی وان پلاس نیز دیده شده، انتظار می‌رود نرخ به‌روزرسانی نمایشگر موبایل جدید ۱۲۰ هرتز باشد.

با توجه به آخرین اطلاعات فاش‌شده، وان پلاس ۱۲ با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود اکثر پرچمداران نسل بعدی اندروید از چیپست مذکور بهره ببرند. همچنین موبایل جدید با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی یا حتی کمی بزرگ‌تر، با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵۰ واتی به بازار عرضه خواهد شد.

پنل پشتی وان پلاس ۱۲ به دوربین سه‌گانه دایره‌ای‌شکل مجهز خواهد شد که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سری IMX۹ سونی، لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی OmniVision OV۶۴B با کیفیت ۶۴ مگاپیکسل می‌شود.

درحال‌حاضر اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین سلفی وان پلاس ۱۲ در دست نیست. باید منتظر باشیم تا ببینیم موبایل جدید درنهایت با چه مشخصاتی به بازار عرضه می‌شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها