کد خبر: ۲۸۷۱۴
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
لباسشویی از جمله دستگاه‌های پرکاربرد در منازل است که تقریباً می‌توان گفت که حداقل هر یک روز در میان مورد استفاده قرار می‌گیرد. چنین شرایطی می‌طلبد که نکات ایمنی زیادی را به جهت افزایش طول عمر ماشین لباسشویی در نظر گرفته شود که اگر از آنها بی‌اطلاع باشید، احتمالاً نهایتاً تا ۲ الی ۳ سال بتوانید از این وسیله خانگی استفاده کنید. ما در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که چگونه عمر ماشین لباسشویی را زیاد کنیم؟ در ادامه لیست قیمت انواع ماشین لباسشویی آماده است.
به گزارش جدید پرس:

پر واضح است که هر مدل از لباسشویی دارای یک ظرفیت بخصوصی است که اگر بیشتر از آن برای شستشو در نظر گرفته شود در طول گذشت زمان کیفیت و کارآیی دستگاه به شدت پایین خواهد آمد. بیشتر خانم‌های خانه گمان می‌کنند که هر چه لگن دستگاه را از لباس پر کنند کار شستشو سریع‌تر انجام می‌شود اما به این نکته توجه نمی‌شود که برای گردش لباس، حتماً باید فضای مناسبی در لباسشویی وجود داشته باشد. لذا توصیه می‌کنیم حداقل میزان لباس را برای شستشو در نظر بگیرید.

 

تمیز نگه داشتن واشر لاستیکی درب لباسشویی

از جمله بخش‌های بسیار مهم هر لباسشویی واشر لاستیکی درب آن است که وظیفه‌ی محافظت از لباس‌ها یا دستان‌تان را در برابر لبه‌های تیز لگن لباسشویی بر عهده دارد. واشر لاستیکی درب، ممکن است دچار پارگی و یا حتی فرسودگی شود که باید بعد از هر بار استفاده از لباسشویی به دقت مورد بررسی قرار بگیرد. وجود گرد و غبار و همچنین باقی مانده مواد شوینده در اطراف واشر می‌تواند عملکرد واشر را تحت تأثیر قرار دهد.

بررسی همیشگی فیلتر لباسشویی

تمیز بودن فیلتر لباسشویی عمر این دستگاه را به طرز چشم‎‌گیری افزایش می‌دهد. این بخش از لباسشویی در قسمت پایین این وسیله قرار دارد که با استفاده از یک مسواک قابل تمیز کردن است. دقت کنید که اگر فیلتر‌ها آلوده شوند، بوی بد از دستگاه بلند شده و این موضوع ممکن است در هنگام شستشو به لباس‌ها نیز سرایت کند. در نتیجه برای اینکه برای مدت زمان بیشتری از لباسشویی استفاده کنید حتماً این بخش را تمیز نگه دارید.

 

پرهیز از استفاده از آب داغ

به هیچ عنوان برای شستشوی لباس‌ها با استفاده از هر نوع لباسشویی از آب داغ استفاده نکنید که این کار باعث می‌شود تا رنگ و بافت پارچه‌ها از بین برود. ضمناً آب داغ احتمال آسیب رساندن به قطعات غیرفلزی لباسشویی را نیز افزایش می‌دهد. توصیه می‌کنیم برای این منظور حتماً از آب ولرم بهره ببرید.

 

با رصد بازار لوازم خانگی امروز؛ قیمت ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH۷۰۰S با ظرفیت ۷ کیلوگرم مبلغ ۱۵,۲۰۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L۸۸۰W با ظرفیت ۸ کیلوگرم مبلغ ۲۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس لوازم خانگی در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.

اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است.

قیمت انواع ماشین لباسشویی
برند مدل ظرفیت / کیلوگرم قیمت / تومان
دوو DWK-CH۷۰۰S ۷ ۱۵,۲۰۰,۰۰۰
بوش WAX۳۲E۹۰ME ۱۰ ۵۶,۰۰۰,۰۰۰
پاکشوما BWF ۴۰۹۰۷ WT ۹ ۲۴,۲۷۱,۰۰۰
پاکشوما TFB - ۸۶۴۰۷ ST ۸ ۲۰,۶۰۰,۰۰۰
اسنوا SWM-۷۱۱۳۷ ۷ ۱۴,۳۰۰,۰۰۰
دوو DWK-۹۰۰۰C ۹ ۲۳,۸۹۰,۰۰۰
جی پلاس GWM-L۸۸۰W ۸ ۲۰,۵۰۰,۰۰۰

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها