کد خبر: ۲۸۴۹۲
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
باشگاه چلسی رسما اعلام کرد که باشگاه فرانسوی ریسینگ کلاب استراسبورگ را با پرداخت ۸۰ میلیون یورو خریداری کرده است.
به گزارش جدید پرس:

باشگاه چلسی پروژه چند باشگاهه شدن را با خرید یک باشگاه فرانسوی آغاز کرد. بر اساس اعلامیه رسمی این باشگاه انگلیسی، چلسی با پرداخت ۸۰ میلیون یورو صد در صد سهام باشگاه ریسینگ کلاب استراسبورگ را خریداری کرده است.

تاد بولی و بهداد اقبالی و شرکت کلیرلیک کپیتال که مالکان باشگاه چلسی هستند از تابستان گذشته به دنبال خرید چند باشگاه فوتبال بودند.

۱۸۸۰۰۸۰
گزارش‌ها در انگلیس حاکی است ابتدا انتظار می‌رفت چلسی تنها درصدی از سهام باشگاه استراسبورگ را خریداری کند و در نتیجه نتواند کنترل کاملی بر این باشگاه فرانسوی داشته باشد.

نابودی تضمینی تمام چربی‌های شکم و پهلو بدون رژیم و عوارض!
در فرانسه برخی رسانه‌ها می‌گویند چلسی برای خرید نزدیک به صد در صد سهام باشگاه استراسبورگ ۷۵ میلیون یورو پرداخته است. روزنامه انگلیسی گاردین، اما این رقم را نزدیک به ۸۰ میلیون یورو برآورد کرده است. در اطلاعیه رسمی باشگاه چلسی که خرید باشگاه فرانسوی را اطلاع داده اشاره‌ای به رقم پرداختی نشده است. 

چلسی در گذشته وضعیت چند باشگاه در فرانسه، بلزیک، پرتغال و آمریکای جنوبی را بررسی کرده و در نهایت تصمیم به خرید باشگاه استراسبورگ گرفت. پیش از این مذاکراتی رسمی بین مالکان چلسی و بوردو هم انجام شد، اما به سرانجام نرسید. قیمت پرداختی به استراسبورگ به این بستگی داشت که این تیم بتواند در لیگ یک باقی مانده و به دسته پایین‌تر سقوط نکند. استراسبورگ در پایان فصل گذشته در رتبه پانزدهم جدول لیگ یک قرار گرفت و از سقوط فرار کرد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها