کد خبر: ۲۸۴۸۴
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
رسانه‌های فرانسوی مدعی شدند جان‌لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان ایتالیایی پاری سن ژرمن، قصد ترک این تیم را دارد.
به گزارش جدید پرس:

چندین رسانه فرانسوی با انتشار خبری غیرمنتظره مدعی شدند جان‌لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، از شرایط این باشگاه راضی نیست و تصمیم به ترک پاریس گرفته است.

این در حالی است که از پیوستن این دروازه‌بان ایتالیایی به پی‌اس‌جی تنها دو فصل می‌گذرد. او تابستان ۲۰۲۱ بعد از آنکه قراردادش با میلان به پایان رسید از تمدید با روسونری خودداری کرده و به عنوان بازیکن آزاد راهی پاریس شد تا پیراهن پی‌اس‌جی را به تن کند.


گزارش‌های امروز در فرانسه حاکی است دوناروما از عدم ثبات در پاری سن ژرمن ناراحت است و تغییر مربی، تغییر در برخی مدیران باشگاه و به خصوص جدایی چند بازیکن تراز اول را از جمله مهم‌ترین علت‌های نارضایتی‌اش اعلام کرده است.


گفته می‌شود دوناروما درخواست جدایی از پاری سن ژرمن را در اختیار لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی باشگاه، قرار داده است. این دروازه‌بان ایتالیایی در طول دو سال حضورش در پاریس با هواداران پی‌اس‌جی رابطه‌ای پرتنش داشت.

دروازه‌بان ایتالیایی تا ژوئن ۲۰۲۶ با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و در صورت مخالفت باشگاه بعید است او راهی برای خروج داشته باشد. اما چند باشگاه بزرگ امسال تابستان به دنبال دروازه‌بان می‌گردند و گفته می‌شد اریک تنهاخ، سرمربی یونایتد در صورت ناامید شدن از جذب اونانا خواهان مذاکره با دوناروما خواهد شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها