کد خبر: ۲۸۳۶۲
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰
نایب رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید حتی اگر الزامی نباشد ضرورت حضور VAR حس می‌شود تا بسیاری از حواشی و اشتباهات داوری رفع شود.
به گزارش جدید پرس:

منصور قنبرزاده پس از بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال از ازبکستان و قهرمانی در رقابت‌های کافا اظهار کرد: از از مسئولان فنی و امیر قلعه‌نویی خیلی راضی بودم. این شروع کار بود و به هر حال از یک سطح اولیه کار را شروع می‌کردیم. کادرفنی راضی بودند و به هر حال مسابقات خوبی بود.

او درباره آینده تیم ملی گفت: برنامه ریزی برای جام ملت‌ها در حال انجام شدن است. کادر فنی برنامه‌ای دارد و باید در فیفا دی‌ها بازی کنیم. باید ببینیم شرایط به چه صورتی خواهد شد. بازی با تیم‌های بزرگ شرایط خاص خودش را دارد اما هدف‌گذاری فدراسیون فوتبال همین است.

قنبرزاده در رابطه با اسپانسر تیم ملی بیان کرد: این مساله را کمیته بازاریابی فدراسیون پیگیری کند و من در جریان جزییاتش نیستم.

او در رابطه ورود کمک داور ویدیویی به فوتبال گفت: ضرورت حضور VAR حس می‌شود. حتی اگر الزامی نباشد اما ضرورت دارد تا بسیاری از حواشی و اشتباهات داوری رفع شود. باید کار را انجام دهیم و نگاه ملی به آن باشد. ورزشگاه‌های ما در اختیار دولت هستند و مالکیت دولتی دارند. دولت آن‌ها را اجاره می‌دهد. همانطور که بازسازی می‌کنند، این بحث را هم انجام دهند. ما هم کارمان را انجام خواهیم داد.

نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره بحث حواله خودروی اعضای تیم ملی گفت: در این رابطه هیچ اطلاعی ندارم.

او درباره سقف قرارداد و تجدید نظر در رابطه با این قانون بیان کرد: این بحث خیلی مفصل است و اجازه دهید در برنامه‌ای دیگر درباره‌اش صحبت کنیم.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها